Released Veljača 2019
Vrsta Art Rock / Indie rock / Psychedelic rock
Dodano Petak, 29 Ožujak 2019
Edition date Veljača 2019
Etiketa ATO Records
Tags The Claypool Lennon Delirium

Prikladno ime i cover albuma za glazbu koja luta vlastitim labirintom bez poštivanja pravila: probijajući i preskakajući zidove i prokopavajući ispod zidova i tako završavajući na trenutke posve slučajno izvan labirinta na nekoj goloj strani planeta u susretu s odsjajem novog, nepoznatog nebeskog tijela. Zbilja solidna vožnja, i trebao bih znatno proširiti vlastita glazbena iskustva da bih mogao pohvatati kojim su svim cestama "The Claypool Lennon Delirium" protkali svoju glazbu, jer iz ove frakture zvuka cijedi se slatka, šarena psihodelija, amalgam funkanja, metalnog nabrijavanja pred krvoproliće, kristalnih tonova sintetizatora, indijskog pozivanja na spuštanje kolektivnog transa, probiranja po svemirskom biserju, nezaustavljive šumske radosti, obilaženja katedralnog glasa, i tako dalje, i tako dalje.

Album je nepredvidljiv, što hoće reći da kada konačno počinje imati smisla i priča naizgleda nekamo vodi, zvuk se raspada i premješta se, formira se u novi prostor i vrijeme, ali zadržava onu prokletu jezivu histeriju svog izvora: slušatelj je u svakom trenutku svjestan da ga se istovremeno zajebava i zabavlja, da ima posla s kreirajućim ludilom. Zbog svog fragmentiranog oblika i razvučenosti stvari što je uglavnom neizbježno za ovaj žanr, teško je, vjerojatno nemoguće, imati hit u klasičnom smislu. Svaka stvar u svojoj višedimenzionalnosti sadrži brojne točke koje imaju opojnost jednog klasičnog hita, ali ta točka vrlo brzo, nakon što se otkrije, blijedi već u usporedbi s nadolazećim valom zvuka.

"South of Reality" može  biti prikladna posveta psihodeliji 60-ih i 70-ih, jer manje-više uspješno objedinjuje sve što je tada bilo u njenoj definiciji, i može biti najava za njeno uskrsnuće. Zvuk je beskompromisan površnom uhu koje sluša bilo koji hit koji mu se dobaci. Nadalje, zvuk je jedinstven, iako su jasni utjecaji, ni u jednom trenutku "South of Reality" ne upada u formulaičnost njezinih učitelja, nego napreduje, daje psihodeliji suvremeno lice, ali ono nije još u potpunosti spremno.

Zvonimir Prpić

Hits 530