A | B | C | Č | Ć | D | DŽ | Đ | E | F | G | H | I | J | K | L | LJ | M | N | NJ | O | P | Q | R | S | Š | T | U | V | W | X | Y | Z | Ž | # |
1 | Angry Man | 0:00 | ||||
2 | Maybe Not Fast | 0:00 | ||||
3 | Green Valley | 0:00 | ||||
4 | Griz Gros | 0:00 | ||||
5 | Polka 23 | 0:00 | ||||
6 | Daš | 0:00 | ||||
7 | 07 Things | 0:00 | ||||
8 | Bastardz Groove | 0:00 | ||||
9 | Pridoh Pod Verbnik Grad | 0:00 | ||||
10 | Clouds | 0:00 |
Gerbaz giipuja!? Rijetko bi tko mogao odgonetnuti značenje tog naslova drugog albuma sastava Damjans. Zato je, na promociji održanoj 23. veljače u dvorani Hrvatskog društva skladatelja, vođa sastava, kontrabasist i skladatelj Damjan Grbac, najprije objasnio o čemu se radi. Gerbaz je arhaična verzija prezimena obitelji Grbac, a giipuja je akronim za glazbu Istre i Primorja u jazz aranžmanima. Taj akronim na najbolji način iskazuje suštinu stvaralaštva ovog riječko-zagrebačkog kvarteta. CD je predstavljen kratkim Grbčevim govorom i izvedbama triju skladbi s albuma. Uz njega svirali su glazbenici s kojima je snimio album: violinist i sopilaš Marko First, bubnjar Tonči Grabušić i sopran i tenor saksofonist Andreas Marinello. Spajanjem narodnih i suvremenih glazbala, ali i aranžerskim pristupom, sastav je ostvorio osebujan, autentičan zvuk.
CD donosi deset skladbi nadahnutih istarskom i primorskom etno glazbom s elementima jazza. Za razliku od prvog albuma Giipuja koji donosi obrade narodnih napjeva i tek dvije Grbčeve skladbe, na novi je uvršteno osam Grbčevih, obrada jedne narodne, Pridoh pod Verbnik grad, te jedne člana prve postave sastava Daria Marušića, Griz gros. Spoj suvremenog, na trenutke i free jazza, s autohtonom narodnom glazbom u slučaju sastava Damjans donosi novi glazbeni amalgam i jedinstven zvuk. Osim što daje doprinos očuvanju hrvatske glazbene baštine, ali i stvaranju novih vrijednosti hrvatske glazbe, ovakav je način razmišljanja u skladu s novim trendovima na svjetskoj glazbenoj sceni te pruža velike mogućnost za proboj na globalnu razinu.
Davor Hrvoj, preuzeto iz časopisa Cantus, br. 189/190