Length 1:05:47
Edition date Rujan 2016
Etiketa Strikezone Records
Catalog Number 8814
Edition details objavljeno: 2.9.2016.; izvršni producent: Rick Simpson; producent: Dave Stryker; snimano: 2016. - Trading 8's Studio, Paramus, New Jersey
Tags Strikezone Records Dave Stryker Rick Simpson

Gitarist Dave Stryker snimio je drukčiji album od većine ostalih. Na ovom je naglasak na feelingaške izvedbe, približanje komercijalnijem izrazu, s važnim udjelom orguljaškog zvuka te vibrafonom kao začinom. Radi se o otvorenim, opuštenim i uvjerljivim izvedbama što ih je ostvario s vibrafonistom Steveom Nelsonom, orguljašem Jaredom Goldom i bubnjarem McClentyjem Hunterom. Budući da je prvenstveno jazz glazbenik, zanimljiv je njegov odabir skladbi autora koji ne dolaze iz tog miljea, između ostalih “Sunshine Of Your Love” Creamovaca, “Send One Your Love” i “Signed, Sealed, Delivered I'm Yours” Steviea Wondera, “What's Going On” i “Trouble Man” Marvina Gayea “When Doves Cry” Princea i “I Can't Get Next To You” The Temptationsa. No, ipak, nije to posve novo za njegov opus. Nastavak je to priče što ju je započeo 2014. albumom “Eight Track”, koji se zasniva na istoj tematici - pop pjesmama iz 1970-ih - i za koji je dobio velika priznanja publike i kritike te je bio hit na radio postajama. Postava je bila ista, osim što se u tom slučaju njegovom triju pridružio vibrafonist Stefon Harris. Osim što izborom skladbi upućuje na glazbu kojom se nadahnjivao u mladosti, Stryker ovim izvedbama podsjeća na suradnju što ju je u ranim danima ostvario s legendarnim orguljašem Jackom McDuffom koji je bio njegova spona s jazz tradicijom, ali i utjecajnim gitaristima koji su svirali s njim: Georgeom Bensonom, Patom Martinom i Grantom Greenom koji nisu bili samo Strykerovi uzori. Trideset godina kasnije Stryker svojim strastvenim izvedbama taj zvuk održava svježim i prozračnim, a svojim, i improvizacijama suradnika, čini ih uvjerljivima i relevantnima.

Hits 2707
Messin’ With Mister T « Messin’ With Mister T Dave Stryker Albumi Kronologija Strykin' Ahead » Strykin' Ahead