A | B | C | Č | Ć | D | DŽ | Đ | E | F | G | H | I | J | K | L | LJ | M | N | NJ | O | P | Q | R | S | Š | T | U | V | W | X | Y | Z | Ž | # |
1 | Muse | 7:07 | ||||
2 | The Sweet Life | 5:39 | ||||
3 | I Remember When | 4:42 | ||||
4 | Positive Attitude | 4:37 | ||||
5 | Garden | 5:38 | ||||
6 | Whirl | 4:03 | ||||
7 | The Man from Memphis | 5:24 | ||||
8 | Just Keep Swimming | 5:51 | ||||
9 | Kerrie | 1:27 |
Povezanost glazbene i drugih vidova umjetnosti očituje se na razne načine. Nije zaobišla niti jazz glazbenike koji se često nadahnjuju likovnim ili književnim djelima, ali i oni nadahnjuju umjetnike neglazbenih vidova. Tijekom posljednjih stotinjak godina nailazimo na mnogobrojne primjere interakcije jazzista i likovnih umjetnika. Ona je ponekad tek površna, primjerice kad jazzisti za omotnice ploča koriste radove likovnjaka, a takvih je primjera bezbroj, ali i puno dublja kao primjerice u djelima slikara Jacksona Pollocka čiji su radovi nerijetko nastajali pod snažnim utjecajem jazz glazbe. Sjećamo se nasupa pijanista Davida Gazarova na Zagrebačkom Biennalu koji je na i oko klavira postavio slike Ordana Petlevskog i improvizirao nadahnut onim što ga je okruživalo, što je gledao, izravno, u trenutku stvaranja. Poznato je da su neki jazz glazbenici ujedno i slikari te da se obje njihove strasti duboko prožimaju, među ostalima Joachim Kühn, Han Bennink, Daniel Humair, ali i naš Borna Šercar. No, rijetki su slučajevi da je dvoje umjetnika - likovni i glazbeni - od samog početka svoj projekt zamislilo kao izravnu interakciju njihovih radova pri čemu se uzajamno nadahnjuju. To su učinili sestra i brat, slikarica Loryn Spangler-Jones i pijanist Matthew Fries, a rezultat, onaj glazbeni dio, objavljen je na CD-u“Parallel States”. Svaka od devet Friesovih skladbi nastala je istodbno s nastankom slike (i obrnuto), tako da je interakcija postajala već tijekom procesa nastanka njihovih djela. No, taj proces nije sazdam na čvrstim temeljima, labilan je i podložan promjenama. Nije to tek skup određenih tema. Naime, Fries se upušta u slobodne improvizacije, preludira zanemarijući postulate nekog određenog stila, iako je njegova estetika bliska klasičnoj glazbi.
Davor Hrvoj