A | B | C | Č | Ć | D | DŽ | Đ | E | F | G | H | I | J | K | L | LJ | M | N | NJ | O | P | Q | R | S | Š | T | U | V | W | X | Y | Z | Ž | # |
1 | The Legals Have a Lunch | 2:45 | ||||
2 | Doomsday Clock | 2:55 | ||||
3 | Chicha Revolución | 3:16 | ||||
4 | Carry Me to My Grave | 3:15 | ||||
5 | Screaming | 3:02 | ||||
6 | Dadaab | 3:13 | ||||
7 | Freedom of Consumption | 2:04 | ||||
8 | Angola 3 | 5:21 | ||||
9 | Manifest Dust Bunny | 1:29 | ||||
10 | Water Beats Rock | 3:53 | ||||
11 | Solidaridad De La Sierra | 4:49 | ||||
12 | Audacity of Drones | 1:21 | ||||
13 | Beyond Vietnam | 3:05 | ||||
14 | Space Witch | 2:37 | ||||
15 | Scrapple from the Dapl | 2:59 | ||||
16 | New Sanctuary Movement | 4:33 | ||||
17 | Cabinet for Sale | 3:26 | ||||
18 | Stump Stomp | 2:44 | ||||
19 | Cheeto News Coma | 0:53 | ||||
20 | Survival of the Oblivious | 1:47 | ||||
21 | Ambush Ice | 2:25 | ||||
22 | A Call for All Demons | 4:57 | ||||
23 | American Food Chain | 1:09 |
Slušajući glazbu na ovom CD-u ne možete ostati ravnodušnima. Dobit ćete želju da zaplešete, da krenete u procesiju s njima, da zapjevate, mahnete im, zaljuljate se u ritmu njihove glazbe, izgubite oslobac. A ona je energična, raspojasana, raskalašena, pozitivna i stilski neukrotiva.
Naime, rijetko se koji sastav s toliko žara upušta u izvedbe u kojima se izmjenjuju jazz, world music, funk, hip-hop, mariači, avangarda, rock, New Orleans jazz, indijska glazba, punk, klezmer, ska, reggae, blues, afrička glazba, latino, polka... No, u njoj ipak postoji nešto više od toga, ona donosi skrivene detalje, uzbudljiva sola, bogatstvo različitih zvukova. Osim toga članovi Free Radicalsa, Houstonskog noneta pojačanog mnogobrojnim gostima, posvećeni su ukazivanju na nepravde, licemjerje i anomalije u društvu. Svojim glazbenim istupom javno istupaju u borbi za mir i pravdu.
Na tom tragu djeluju od samog početka, a na sceni su više od dvadeset godina. Već su na svojem prvom albumu, “The Rising Tide Sinks All”, objavljenom 1998., ukazali na mogućnost rata u Iraku, četiri godine nego je doista započeo, dok su se albumom “The Freedom Fence” iz 2012. satirički referirali na porast nacionalizama i zazidavanjima granica među državama. Svojim, pak novim albumom, “Outside the Comfort Zone”, šalju dramatičnu poruku o porastu rasizma, ksenofobije, nacionalizma i kršenja ljudskih prava.
U jazzu to nije ništa novo; radili su tako Charles Mingus, Charlie Haden i drugi; radio je tako i roker Frank Zappa... Koliko utjecajna glazba može biti u takvim nastojanjima? Svakako ne može promijeniti svijet, pa tako ni glazba na ovom albumu, ali to je oduvijek bila njezina uloga, kao uostalom i uloga drugih vidova umjetnosti, i tako treba biti. Zasigurno donosi pomake i utječe na svijest barem nekih ljudi. Jer umjetnost je garancija zdravog razuma!
Davor Hrvoj