Review
Za svoj novi album jazz bubnjar Jack Mouse snimio je stilski različite skladbe, od traditionala do free jazza, koje je vješto ukomponirao u skladnu cjelinu. Ne čudi ta njegova sklonost prema raznim podžanrovima jazza jer tijekom karijere svirao je s poznatim jazzistima svih naraštaja, od Texa Benekea, Sammyja Nestica i “Peanutsa” Huckoa preko Stana Kentona, Clarka Terryja, Kennyja Burrella i Jamesa Moodyja do Randyja Breckera, Bobbyja Watsona i Dianne Reeves. No, važnije je da su izvedbe, bez obzira u kojem podžanru bile, uvjerljive i srčane. To ne bi mogao postići bez sjajnih suradnika koji su dali veliki doprinos u solima, ali su, također, s razumijevanjem i u duhu zajedništva pristupili oblikovanju njegovih skladbi. To su tenor saksofonist Scott Robinson, trubač i krilničar Art Davis, gitarist John McLean i basist Bob Bowman. Zapravo, logično je da svaka skladba ima vlastiti karakter, jer svaka je nastala na osnovu drukčijeg poriva. Primjerice, skladbu “Old, New & Used Testaments” napisao je sjećajući se sati provedenih ispred afroameričkih crkava slušajući izvedbe zborova, naslovnu referirajući se na izjavu slavnog španjolskog čelista Pabla Casalsa koji je rekao da mu je vlastito glazbalo intimni protivnik, “Twas Newer Thus” je zasnovana na njegovom omiljenom standardu “The Thrill Is Gone”, “Jacomo” je posveta voditelju srednoškolskog orkestra u kojem je svirao, “Three Heads Are Better Than One” je skladba otvorenog tipa koju je dodatno oblikovao zajedno s članovima sastava, “Three Free” je slobodna improvizacija...
Davor Hrvoj