A | B | C | Č | Ć | D | DŽ | Đ | E | F | G | H | I | J | K | L | LJ | M | N | NJ | O | P | Q | R | S | Š | T | U | V | W | X | Y | Z | Ž | # |
1 | Pay | 3:15 | ||||
2 | Royal canal | 3:40 | ||||
3 | Two and a half days | 3:45 | ||||
4 | Wedding player | 4:32 | ||||
5 | White lamb | 4:08 | ||||
6 | Rabbit hole | 2:16 | ||||
7 | Henry street | 4:38 | ||||
8 | Veni, vidi, vici | 3:37 | ||||
9 | Sedmica | 5:29 |
"Soldier on", prvi je album Seeda Holdena, pravim imenom Ljudevita Ivića koji je izišao nakon ugovorene suradnje s Croatia Recordsom, gdje je melankolični Holden napokon dobio priliku da zasja u punom sjaju.
Album se sastoji od 9 pjesama, glazbu i tekst na svim potpisuje sam Holden, a impresivno je kako je Seed uspio kao gostujuće izvođače dovesti neka zaista impresivna imena, kao što su Clara von Lampe na violini, ili pak Davida Ingletona na banju.
Prva pomisao nakon što sam kliknuo play s prvim taktovima uvodne "Pay", bila mi je - Glen Hansard, i nisam puno pogriješio iako Holden čak za moj ukus ima ponešto zanimljiviji vokal, očit je utjecaj, ne samo Hansarda, već i mnogo poznatijeg Damiena Ricea.
"Royal Canal" i "Two and a half days" samo nastavljaju intimnu ispovjest, uz divne lo-fi akustične gitare koje iako se ponavljaju kroz cijeli album nisu nimalo dosadne jer Holden zna kako začiniti osnovicu melodije, bilo violinom, bilo banjom ili nekim drugim rješenjem kako bi razbio monotoniju koje zapravo nema niti u jednom dijelu albuma.
"White lamb" nam čak uz svu dozu njegove melankolije daje osjećaj pozitive kroz cijelu pjesmu, akustika se ponovno savršeno uklapa u vokalne dionice, i to zapravo kroz cijelo izdanje ne treba uzimati kao nešto čudno.
Album zatvara najduža pjesma na albumu, "Sedmica", isto tako jedina s naslovom na hrvatskom jeziku iako je kao i sve ostale otpjevana na engleskom. Vješto i na dionice brzo prebiranje po akustičnim žicama kontrira Holdenovu najdubljem glasu na albumu i njegovoj sporosti, ali upravo tako čini ovaj odličan album zaokruženom cjelinom.
Dražen Plukavec