A | B | C | Č | Ć | D | DŽ | Đ | E | F | G | H | I | J | K | L | LJ | M | N | NJ | O | P | Q | R | S | Š | T | U | V | W | X | Y | Z | Ž | # |
0 | CD | 0:00 | ||||
1 | Hi | 3:38 | ||||
2 | Joey's Song | 3:36 | ||||
3 | Beauty Towne | 2:41 | ||||
4 | Honey-Suckle | 3:12 | ||||
5 | I Luv Abortion | 2:32 | ||||
6 | The Oldness | 3:25 | ||||
7 | Chimney's Afire (Mickensian Suicide) | 2:44 | ||||
8 | Gul Mudin | 2:25 | ||||
9 | Born To Suffer | 3:24 | ||||
10 | Factory Girl | 2:21 | ||||
11 | Smear The Queen | 3:19 | ||||
12 | Black Drum Machine | 4:34 | ||||
13 | Hi | 3:38 | ||||
14 | Joey's Song | 3:36 | ||||
15 | Beauty Towne | 2:41 | ||||
16 | Honey-Suckle | 3:12 | ||||
17 | I Luv Abortion | 2:32 | ||||
18 | The Oldness | 3:25 | ||||
19 | Chimney's Afire (Mickensian Suicide) | 2:44 | ||||
20 | Gul Mudin | 2:25 | ||||
21 | Born To Suffer | 3:24 | ||||
22 | Factory Girl | 2:21 | ||||
23 | Smear The Queen | 3:19 | ||||
24 | Black Drum Machine | 4:34 |
Diskografskim izdanjima gusto načičkana karijera koju već desetljeće održavaju Xiu Xiu morala je jednom doći do kreativne stagnacije i eventualnog pada. Iako će mnogi reći da se ovaj bend suočava s padom kvalitete još od Women as Lovers, mirniji izričaj je bio smisleni dio evolucije benda. U duhu tog, očekivalo se da će Always biti punokrvni alt pop album, no radi se zapravo o kopanju po prošlosti i kopiranju najboljih dijelova.
Iako bi to kopiranje moglo biti shvaćeno kao revolucionarni koncept kompilacija najboljih komada nečije karijere, ono u suštini ipak ostaje kopiranje što je neprihvatljivo za bend kao što je Xiu Xiu. Iako dosta često pretjerani u svojoj pretencioznosti, Jamie Stewart i ekipa su pomicanje granica shvaćali kao imperativ za svaki novi album. S Always su definitivno prekršili vlastita pravila. Clowne Towne je tako postalo Beauty Towne, Support Our Troups je postalo Gul Mudin, a u rutinskom prikazu Stewartove izmučene obitelji na red je došao brat Joey.
I u svim ostalim slučajevima teme beznađa, upitne američke demokracije, direktnog prikaza nasilja i sveg tužnog i nesretnog čime su se Xiu Xiu bavili proteklih deset godina kirurški su precizno presađene na Always. Pri tome je teško ostati ravnodušan na mučan prikaz pobačaja u I Luv Abortion (referenca na bučni prvijenac Knife Play), ali i na plesnu odu očaju Born to Suffer (viđenu na Fabulous Muscles). Upravo one objašnjavaju najveći problem ovog albuma - koliko god neki dijelovi dobri bili, previše podsjećaju na nešto što su Xiu Xiu bolje odradili u prošlosti.
Razvoj glazbenika je nužan, kako zbog održavanja publike, tako i zbog održavanja kreativnosti koja je neophodna za umjetnika kakvim je Jamie Stewart oduvijek htio biti. Always stoga dolazi kao prazan hod u diskografiji Xiu Xiu - radi se o albumu koji bi početnicima mogao omogućiti brze informacije o ovom bendu, no za svakog drugog slušatelja radi se o suvišnom albumu obzirom da sve što ovdje može čuti je mogao čuti negdje drugdje i to u puno boljem izdanju.
Ivan Glazer