A | B | C | Č | Ć | D | DŽ | Đ | E | F | G | H | I | J | K | L | LJ | M | N | NJ | O | P | Q | R | S | Š | T | U | V | W | X | Y | Z | Ž | # |
1 | Chaos In Everything | 3:47 | ||||
2 | Kill Mercy Within | 3:35 | ||||
3 | My Wall | 2:55 | ||||
4 | Narcissistic Cannibal | 3:10 | ||||
5 | Illuminati | 3:16 | ||||
6 | Burn The Obedient | 2:38 | ||||
7 | Sanctuary | 3:24 | ||||
8 | Let's Go | 2:40 | ||||
9 | Get Up! | 3:42 | ||||
10 | Way Too Far | 3:49 | ||||
11 | Bleeding Out | 4:49 | ||||
12 | Fuels The Comedy | 2:49 | ||||
13 | Tension | 3:55 |
Dugogodišnjim fanovima Korna, onima koji su odradili preko deset godina staža s ovim bendom, slušanje svakog novog albuma postala je neugodna aktivnost. Ovi voditelji nu metala tokom godina su izdali dosta odličnih, originalnih albuma, kao i spotova koji su postavili nove standarde agresije i angsta, a od 2002. i albuma Untouchables redom nižu albume koji su ili eksperimentalni ili znače povratak korijenima. I to bez nekog uspjeha. Dok je Take a Look in the Mirror bio zadnje izdanje na kojem su u punoj postavi išli vratiti stari, sirovi zvuk, nakon odlaska Heada sa gitare i njegovog predavanja Kristu, ovo je bend koji nažalost nema usmjerenje i dugoročne planove.
Bilo je tu usmjeravanja na elektroniku uz pomoć pop producenata, pa vraćanje na sirovinu i analogno snimanje, pa ni jedno ni drugo, i onda konačno ovaj novi album, koji je kombinacija dubstepa i metala. Iako je ranije ove godine ovaj isti album bio najavljivan (uz skečeve objavljivane na netu) kao EP koji će nuditi još siroviji zvuk od onog zadnjeg puta kad su se vraćali na sirovi zvuk, Jonathan Davis i ekipa su u međuvremenu otkrili dubstep, shvatili da su oni radili dubstep dok se dubstep još nije zvao dubom stepom, te su napravili veoma dubstep album, na komercijalan američki način. Da ne izvlačim citate, Davis je ukratko objasnio kako se instant oduševio dubstepom uz mnogo 'koji je ovo kurac, ovo je prejebeno' momenata, te se odlučio novim albumom posvetiti upravo tom žanru.
Od elektronike, unpluggeda, preko povratka na analogiju i tako nekoliko krugova, uz povremeno najavljivanje albuma obrada na kojem su se trebali naći Nine Inch Nails i Faith No More, te albuma na kojem su pjesme trebale imati simbole umjesto naslova, Korn su se odlučili za EP garažnog zvuka, da bi na kraju to pretvorili u dubstep album. Jedna od stvari koja najviše zbunjuje kod ovog albuma jest zašto se bend, koji od nedavno u stalnoj postavi ima odličnog novog bubnjara Raya Luziera, tom istom bunjaru ne daje da dođe do izražaja i na album krcaju programirane beatove. S druge strane, Fieldy i Munky nisu baš došli pod spotlight sa basom i gitarom, jedini je tu Davis, čiji vokal vodi svaku efektima prezasićenu pjesmu.
The Path of Totality možda i zaslužuje ocjenu 3 od 5 ako gledamo samo komercijalnu stranu albuma, jer se može uspješno uklopiti u trenutni nevjerovatan rast popularnosti dubstepa. Kad pogledamo par koraka unazad i vidimo da Korn ne znaju što da rade jedan korak unaprijed, te kvalitetu snimljenog materijala, onda dolazimo do realnije ocjene, a to je dovoljan.
Vuk Oreb
« Korn III Remember Who You Are | Korn Albumi Kronologija | The Nothing » |