A | B | C | Č | Ć | D | DŽ | Đ | E | F | G | H | I | J | K | L | LJ | M | N | NJ | O | P | Q | R | S | Š | T | U | V | W | X | Y | Z | Ž | # |
1 | Lenny Bonham | 4:28 | ||||
2 | Froggy The Frog | 4:21 | ||||
3 | Malena | 3:53 | ||||
4 | Life On Line | 5:35 | ||||
5 | All Of Us | 4:44 | ||||
6 | Take It Easy | 4:07 | ||||
7 | Kung Fu Elements | 4:03 | ||||
8 | Lazy Or Not | 5:07 | ||||
9 | Sunny Side Up | 3:55 |
Jedan od rijetkih u potpunosti gitarističkih albuma na domaćoj sceni ove su nam godine donijeli Ivan Pešut, Bruno Kovačić i Miroslav Lesić, zatvorivši se u improvizirani studio u Gorskom Kotaru te na način bez previše dosnimavanja snimili 9OF3.
Ivan Pešut na sceni je dugi niz godina., gdje je svirao za razne festivale i revijalne koncerte. Od 2001. bio je gitara u "Šajeti", a od 2007. svira sa Severinom, te su tu još mnoge suradnje i glazbene reference.
Uzlet u glazbene vode Brune Kovačića počinje u ljeto 1991. kad odlazi u Los Angeles gdje je primljen na Musician's Institute, školu moderne glazbe gdje uči gitaru. Po povratku devedesetih svira s mnogim cijenjenim bendovima i izvođačima, kao što su "Neki to vole vruće", "Srebrna Krila", "Parni Valjak", Gibonni, Vanna...
Prvi pravi uspjeh treći član ove postave, Miroslav Lesić doživljava 1995. kada ga zamijećuje Jura Stublić te poziva u "FIlm". Nakon toga uslijedile su suradnje s Tonijem Cetinskim, Ninom Badrić, Letećim Odredom, ali i nastupanje u emisijama poput Studija 10.
Može se bez sumnje reći da nam je ova trojka donijela izvanredan gitaristički album, koji se mahom oslanja na soft rock zvuk, ali s velikom dozom i bluesa, countrjya pa čak ponegdje i jazza. Na uratku koje broji 9 pjesama, čut ćete izvanredne gitarističke dionice, kako ritmičke tako i solaže, te bi vam se na prvo slušanje moglo učiniti da iz zvučnika dolazi Joe Satriani. Unatoč skromnom mišljenju o hrvatskoj instrumentalnoj glazbi u društvenim vodama, pozivam vas na samo jedno slušanje "90F3" i uvjeravam vas da će vam se mišljenje promijeniti, naravno ako volite takav tip glazbenog izričaja.
U uratcima gdje se autori ne mogu oslanjati na emociju koju donosi tekst, jedino oružje u njihovim rukama je upravo ta gitara, a ona emocije ovdje izaziva savršeno.
Dražen Plukavec