Released Listopad 2018
Dodano Petak, 31 Siječanj 2020
Length 59:43
Edition date Listopad 2018
Etiketa Samostalno izdanje
Tags The 14 Jazz Orchestra

Dan Bonsanti je ispekao zanat profesionalnog jazz glazbenika surađujući s Rayom Charlesom, Natom Adderleyem, Patom Methenyjem, Tonyjem Bennettom, Davidom Liebmanom, ali i big bandovima Tommyja Dorseya, Mercera Ellingtona, Stana Kentona i Jacoa Pastoriusa. Upravo to bigbandaško iskustvo usmjerilo je njegovu karijeru, a najpoznatiji je po svojem The 14 Jazz Orchestrom s kojim je snimio svoj novi album. Za ovo je izdanje odabrao atraktivne skladbe slavnih instrumentalista i autora, primjerice “Armando's Rumba” i “Blue Miles” Chicka Coreae, “Firewater” Bustera Williamsa, “Triste” Antonia Carlosa Jobima, “Dance Cadaverous” Waynea Shortera, “Pandamandium” Eliane Elias, “Rice Puding” Jaca Pastoriusa i druge. Aranžmane za sve priredio je Bonsanti. U pojedinim izvedbama svojem je orkestru pridružio cijenjene glazbenike, ili zamijenio neke od stalnih članova. Tako se kao gosti, ujedno i solisti, izmjenjuju trubač Randy Brecker, tenor saksofonisti Mark Colby i Rick Margitza, bas gitarist Mark Egan te bubnjari Danny Gotlieb i Marko Marcinko. No, kao solisti javljaju se i stalni ili povremeni članovi ovog “almost big banda”: trubači Cisco Dimas i Ray Chicalo, trombonist Dante Luciani, saksofonisti i flautisti Ed Maina, Peter Brewer i Ed Calle, tenor saksofonist Mark Colby, pijanist Jim Gasior, gitarist Tom Lippincott i drugi. Svi su oni razigrane i prpošne Bonsantijeve aranžmane obogatili svojim zamislima i iznimnom sviračkom vještinom. Naime, radi se o vrhunskim glazbenicima, sadašnjim ili bivšim studentima Frost Schoola of Music pri sveučilištu Miami, koji igraju zapaženu ulogu na jazz i studijskoj glazbenoj sceni na Floridi.

Hits 2187
Nothing Hard is Ever Easy « Nothing Hard is Ever Easy The 14 Jazz Orchestra Albumi Kronologija