Length 50:44
Edition date Siječanj 2021
Etiketa ALFi Records
Catalog Number ALFI 10821
Edition details objavljeno: 8.1.2021.; producenti: Albare i Phil Turcio
Tags Albare Alfi Records Phil Turcio

Albareova zaluđenost djelima velikog brazilskog skladatelja, tekstopisca, aranžera i pijanista Antonia Carlosa Jobima traje od 1972. kad je kao petnaestogodišnjak gledao film “Crni Orfej” Marcela Camusa, za koji je Jobim bio jedan od autora glazbe. Ta zaluđenost je tolika da je, nakon što je prošle godine objavio album “Albare Pays Jobim” s obradama njegovih skladbi, početkom 2021. objavio još jedan. Koncept je isti – na vlastiti način predstaviti velikanove skladbe u sjetnom ugođaju, karakterističnom za glazbeni žanr bossa nove. Iako je već na prethodnom izdanju potrošio neke od najpoznatijih Jobimovih skladbi kao što su “One Note Samba”, “Corcovado”, “Chega De Saudade”, “Desafinado”, “Agua de Beber”, “Wave” i druge, i za ovo izdanje ostalo ih je dovoljno, što je potvrda genijalnosti i produktivnosti sjajnog autora. Zapravo, i na novom CD-u sve skladbe su hitovi: “Dindi”, “Summer Samba”, “A Felicidade”, “So Danço Samba”, “Caminhos Cruzados”, “How Insensitive ”, “Triste”, “Girl from Ipanema”, “Once I Loved”, “Favela” i “Meditation”. Karakter glazbe također je kompatibilan s onom snimljenom za prethodni album. I na ovom to su nježne, osjećajne, melodične izvedbe. Između ostalog, uspio je to ostvariti zato što je zadržao nekoliko istih, ključnih suradnika. Primjerice, i na snimanju ovog koproducent je, uz Albara koji svira akustične i električne gitare, Phil Turcio, a Joe Chindamo je svirao klavir, pripremio aranžmane za gudače i dirigirao ansamblom. Isti je i basist, Ricardo“Ricky” Rodriques, dok je bubnjeve, umjesto Antonia Sancheza svirao Pablo Bencid, a sastav je proširen udaraljkašem Luisitom Quinterom. Ipak Sanchez svira u dvije izvedbe, a kao gosti osim njega, svaki također u dvije izvedbe, pridružili su se slavni glazbenici: krilničar Randy Brecker i flautist Nestor Torres. Uz ovakve glazbenike uspjeh je bio zagarantiran i prije nego su počeli snimati, a to potvrđuje i rezultat – glazba divne estetike.

Hits 2452
Albare Plays Jobim - A Tribute to Antonio Carlos Jobim « Albare Plays Jobim - A Tribute to Antonio Carlos Jobim Albare Albumi Kronologija

Beerfest 2024. dan 2.