Length 51:25
Edition date 2011
Država UK
Etiketa RCA International
Catalog Number 88697648262
Edition details Datum objave: 1. 3. 2011.; Produkcija: Rich Harrison, Focus..., Just Blaze, Dre & Vidal, Canei Finch i Syience; Izvršna produkcija: Marsha Ambrosius; Snimano: 2009. - 2011.

Prvi solo studijski album bivše pjevačice grupe Floetry svidjet će se prvenstveno ljubiteljima iste grupe. Zanimljivo je zapravo kako je album debitirao na drugom mjestu Billboardove top ljestvice s obzirom na to da je komercijalan zvuk na albumu stvarno doveden na minimum. Sama Marsha producirala je sve pjesme, bilo sama, bilo uz pomoć Richa Harrisona, Drea & Vidala, Just Blazea ili Focusa, a napisala je i većinu pjesama. Osim njenih vlastitih pjesama, tu su obrade Michaela Jacksona, Lauryn Hill i grupe Portishead.

Marshu odlikuje poseban vokal koji se neće svima svidjeti. I dok negdje drži smirenu interpretaciju i izvrsno kontrolira glas (kao na Lose Myself, obradi istoimene pjesme Lauryn Hill sa soundtracka za animirani film Surf's Up), na pojedinim trenutcima albuma, kao Your Hands, Marsha se nekontrolirano počinje derati do te mjere da doslovce zvuči izmučeno i iritantno za uši.

Album na trenutke zna uroniti u monotoniju, a pojedine pjesme jednostavno su dosadne ili čak naprosto smiješne. Refren na With You u kojem Marsha stenje: I wanna *oooh* *oooh* *oooh* pretjerivanje je do te mjere da pjesma koja je trebala zvučati senzualno i dramatično postaje nešto urnebesno. Hope She Cheats On You (With A Basketball Player) predstavlja sličnu situaciju lošim referencama na košarku, viagru i Kim Kardashian. Far Away je sedmominutna balada čiji pun potencijal nažalost nije iskorišten (kako protječe, tako postaje sve zamornija) i jednostavno daje dojam da je Marsha uzela preveliki zalogaj za svoje glazbene sposobnosti).

Tekstovi na albumu često znaju biti neinspirativni, dosadni i ne toliko loši, nego preslušani već milijune puta kroz slične R&B/Soul albume te su tako rijetki oni koji ostaju u pamćenju po kvaliteti.

Međutim, ima tu i dobrih pjesama. I Want You To Stay budi duhove R&Ba devedesetih, tu je zatim i senzualna Late Nights & Early Mornings, na kojoj su vidljivi utjecaju Princea i Alicie Keys, zanimljiva The Break Up Song i lijepe delikatne balade Chasing Clouds i Lose Myself. Potonja ima odličan build-up i savršeno ispunjava svoje trajanje harmonijama i lijepom Marshinom vokalnom izvedbom. Sour Times obrada je klasika grupe Portishead te mračnom i oštrom produkcijom, a i tekstovnom kvalitetom odskače od ostatka albuma kao uvjerljivi highlight.

U cijelosti, album je poprilično tečan, a najveća mu je vrlina uistinu izvrsna produkcija. Nažalost, ona ne funkcionira toliko na cijelom albumu koliko na onim pojedinim jačim trenutcima zbog toga što je na ostatku albuma još puno neiskorištenog prostora za napredak. Preporučio bih album ljubiteljima soula i R&Ba i ljubiteljima dobre produkcije, a prosječnom slušatelju samo pojedine trenutke, kao Sour Times, Chasing Clouds i I Want You To Stay.

Mislav Živković

Hits 1290

Wake Up The Nation Wake Up The Nation