Length 1:01:41
Edition date Ožujak 2016
Etiketa J&R Adventures
Catalog Number JRA53564
Edition details objavljeno: 25.3.2016.; izvršni producent: Roy Weisman; produkcija: Kevin Shirley
Tags Kevin Shirley Joe Bonamassa J&R Adventures Roy Weisman

Dočekati novi album Joea Bonamasse nije bilo tako lako, puno se 'nabrijavao' njegov izlazak. A potom, 25. ožujka izdavačka kuća J&R Adventures ponosno objavljuje album "Blues Of Desperation". I to je to!

To je zapravo za mnoge informacija koja tjera da što prije dođete do svog primjerka. "Blues of Desperation" Joeov je prvi studijski uradak nakon albuma "Different Shades of Blue" iz 2014. Vjerojatno mnogi koji prate ovo što radi Bonamassa znaju da su njegova diskografska aktivnost i opus zapravo vrlo živi, dinamični i raznovrsni. U svojim kasnim tridesetim i vrlo skoro četrdesetim godinama Joe itekako drži do svojih studijskih albuma, a "Blues of Desperation" nosi ponosno redni broj 17. Album je snimljen u Nashvilleu od strane priznatih glazbenika, kao što su James House, Jeffrey Steele, Jerry Flowers, Gary Nicholson i Tom Hambridge. Svi oni dali su svoj obol albumu, ne samo svirajući sa Bonamassom, već su zajedničkim snagama skladali pjesme, koje su se našle na albumu. Jedanaest novih autorskih skladbi uz naprosto strahovitu produkciju Kevina Shirleyja i izvršnog producenta Roya Weismana iznjedrili su album koji će bez ikakve dvojbe plijeniti pozornost svih koji vole prvenstveno dobru glazbu, a tek potom taj uvijek atraktivni rock n' blues. Sam Joe o tome kaže: "I want people to hear my evolution as a blues-rock musician. Somebody who isn’t resting on accomplishments and who is always pushing forward and thinking about how music can evolve and stay relevant."

Svi vi, dragi moji, što prije, ako već niste, pokušajte nabaviti ovaj album i osigurali ste si sat vremena prekrasnih tonova, melodija, kompozicija. Te i takve skladbe svojom izraženom glazbenom raznolikošću i širinom, oduševljavaju sve, i službenu kritiku i brojnu publiku diljem globusa.

Joe Bonamassa jedan je od onih glazbenika, koji traže svoj glazbeni izričaj u glazbi velikih i legendarnih gitarističkih majstora, ali svemu tome dodaje još i veliku količinu svojih glazbenih ideja i nadahnutih improvizacijskih rješenja i trenutaka. Joe kompozicijama bilo na albumima, bilo na nastupima uživo, daje svoj štih i na taj način stvara glazbu, koja plijeni pozornost svekolike rokerske ali i bluzerske publike diljem svijeta. Dok je Joe Bonemassa ' the guitar wizard' na sceni kao i u studiju, nimalo se ne bojim za budućnost bluesa, a ni glazbe općenito. I da, kada je u pitanju Joe i njegova glazba, ništa se promijenilo nije, osim, što je Joe Bonamassa još bolji, inventivniji, raspaljiviji, zreliji i originalniji.

PREPORUKA:
Izdvajati neke pjesme bilo bi priličo deplasirano, no jednostavno moram istaknuti neke vrlo nadahnute i blistave trenutke albuma: "This Train", "Mountain Climbing" i "Distant Lonesome Train" su udarne teme, zatim je tu narastajuća, već svima znana "Drive, "What I’ve Known for a Very Long Time" prekrasna je balada, a "The Valley Runs Low" akustična, vrlo nadahnuta gospel skladba. Slijede bluesčine čistih 5 zvjezdica "No Good Place For The Lonely", "How Deep This River Runs" i "You Left Me Nothin' But The Bill And The Blues". Pa modernistički koncipirane rock n' blues skladbe "Blues Of Desperation" i jazzom obojena "Livin' Easy"... Rekli bi mnogi, tko voli nek' izvoli. Osobno našao sam se u cijelom albumu i čini mi se da je tako i najbolje. Ili drugim riječima, albumom "Blues Of Desperation" očituje se sva glazbena raznolikost i širina ekspresivnog i nadasve odličnog, jeidnstvenog glazbenika Joea Bonamasse.

Hits 1360
An Acoustic Evening at The Vienna Opera House « An Acoustic Evening at The Vienna Opera House Joe Bonamassa Albumi Kronologija Live at the Sydney Opera House » Live at the Sydney Opera House