Length 35:44
Edition date Ožujak 2018
Etiketa Mulatta Records
Catalog Number MUL039
Edition details objavljeno: 27.3.2018.; izvršni producenti: Charles Blaichman, Bob Neuwirth i Sarah Wrightson; snimano: Santa Fe i New York
Tags Vince Bell Sarah Wrightson Charles Blaichman Bob Neuwirth Mulatta Records

Vince Bell je američki pjesnik, pjevač i gitarist - kantautor - koji je iskustvo stjecao svirajući, između ostalih, s Townesom Van Zandtom i Guyom Clarkom. Osim što vlastite pjesme izvodi sam, neke od njih pjevali su poznati glazbenici i sastavi kao što su Little Feat, Lyle Lovett i Nancy Griffith. Na snimanju svojeg novog albuma, “Ojo”, tek je dvije otpjevao, a ostale su zapravo recitacije njegove poezije. Kao i na prethodna četiri albuma, on je autor svih tekstova i glazbe, ali ovom prigodom s jednom iznimkom - u slučaju pjesme “Oh, Yeah” koju je napisao njegov suradnik na snimanju albuma, klarinetist i pijanist Renaud-Gabriel Pion. Osim njih dvojice, ostali suradnici na snimanju bili su glazbenici otvoreni prema raznim žanrovima: vokalistica Laura Cantrell, flamenko gitarist Pedro Cortes, udaraljkaši Patrick Derivaz, Satoshi Takaeshi i Valerie Dee Naranjo, pijanist Rob Schwimmer, violinist Dave Soldier, flautist Robert Dick, basist Ratzo B. Harris te bendžoist, gitarist i violinist David Mansfield. Bell govori tekstove, a u nekim izvedbama i svira gitaru, dok je spomenute suradnike koristio u raznim formacijama, ovisno o karakteru pjesme, njezinom ugođaju i žanru u kojem ju je želio predstaviti. Žanrovi se mijenjaju, od flamenka preko countryja do bluesa i jazza, no najvažnija je snaga riječi, poruke koje donose dobre vibracije, ali i dubinu, koje nas navode na razmišljanje i propitivanje. U tom smislu znakovita je pjesma “Nothing At All” kojom Bell zaključuje album. A pjesmu zaključuje ovaj redak: “The harder thing to do nothing at all”.

Hits 3271