Length 53:41
Edition date Listopad 2019
Etiketa True Sound Recordings
Catalog Number TS 02
Edition details objavljeno: 1.10.2019.; snimano: 20.3.2014. - Sertso Studio, Woodstock, New York
Tags Jason Kao Hwang Karl Berger True Sound Recordings

Kinesko-američki violinist, violist i skladatelj Jason Kao Hwang je dugogodišnji suradnik njemačkog vibrafonista i muzikologa Karla Bergera koji živi i djeluje u SAD-u. Berger se proslavio kroz suradnje s čuvenim jazz avangardistima, među ostalima s Donom Cherryjem, Anthonyjem Braxtonom, Steveom Lacyjem, Elvinom Jonesom, Samom Riversom i Globe Unity Orchestrom. Zajedno s Ornetteom Colemanom u Woodstocku je utemeljio Creative Music Studio koji je odigrao važnu ulogu u razvoju suvremene improvizirane glazbe. Na tragu tih avangardnih razmišljanja snimio je novi album, “Conjure”. Ovaj put odlučio se na duo formaciju, ostvarivši spontanu konverzaciju s Kao Hwangom. Berger svira vibrafon i glasovir, a Kao Hwang violinu i violu. Album su snimili su u spomenutom Bergerovom studiju u Woodstocku koji danas nosi naziv Sertso Studio, prema njegovoj supruzi i suradnici, pjevačici Ingrid Sertso koja ga uz njega vodi. Improvizacija, međuigre, nesputanost, neposrednost, intuicija, povezanost na raznim razinama – sve su to odrednice izvedbi što ih stvaraju na licu mjesta, bez predumišljaja, koje ne mogu ponoviti. Zapravo oni izbjegavaju ponoviti bilo što što su već odsvirali, kako bi neprestrano bili svježi, novi i intrigantni. Nakon toliko odsvirane glazbe, a oni imaju fascinantne dugotrajne karijere tijekom kojih su ostvarili ogroman broj djela, nije lako održavati um otvorenim za prizivanje novih ideja i obradu trenutnih podražaja, prikupljanje i procesuiranje novih podataka i njihovo pretvaranje u nove zvukovne konstelacije. Njima to još uvijek uspijeva.

Hits 1471

Novi val i filozofija Novi val i filozofija
Bruno Ćurko