Length 46:57
Edition date Siječanj 2020
Etiketa Technoprimal Music
Catalog Number Unltd. 01
Edition details objavljeno: 1.1.2020.; izvršni producent: Frank Colon, producent: Daniel Figueiredo; snimano: Estúdio NaGringo, Miami, SAD
Tags Frank Colon Daniel Figueiredo Technoprimal Music

Frank Colon je svestrani američki umjetnik, uspješan na području glazbe, ali i teatra, kao i raznih sportova, između ostalih borilačkih vještina. Trenira capoeiru i instruktor je - nositelj crnog pojasa - izraelskog sustava samoobrane Krav-Maga, verificiran od Izraelskog instituta Wingate i Krav-Maga International, Inc. Bio je prvi izabrani potpredsjednik Američkog udruženja Krav mag instruktora (AAKMI). Koliko to ima veze s njegovim bavljenjem glazbom? Definitivno može imati, ovisno o tome kako netko promišlja glazbenu filozofiju. Usredotočite li se na glazbu s ovog albuma s lakćom ju možete zamisliti kao podlogu za, recimo, vježbanje capoeire. Osim što je studirao političke znanosti, Colon je klasično obrazovan glazbenik koji je studirao i brazilske udaraljke, ali i gitaru i bas gitaru. O njegovoj glazbenoj svestranosti svjedoči lista stilski različitih glazbenika iz Sjeverne i Južne Amerike s kojima je surađivao, a na kojoj su The Manhattan Transfer, Harry Bellafonte, Herbie Hancock, Aretha Franklin, Gato Barbieri, Milton Nascvimento, Ray Anderson, Michel Petrucciani, Airto Moreira, Flora Purim, Tania Maria. Osim što je to pokazatelj koliko je njegova udaraljkaška umješnost cijenjena u elitnim glazbenim krugovima, odraz te svestranosti osjeća se i na njegovom novom albumu koji donosi opuštaući, gotovo meditativni latin-pop-jazz fusion. Osim toga predstavlja se i kao autor svih skladbi i aranžmana, što je iznimno važno jer za snimanje je angažirao glazbenike koji sviraju petnaestak različitih glazbala. Uz ona koja biste očekivali u ovom kontekstu: bubnjeve, bas, razne vrste gitara i trubu, u aranžmane je uključio i violinu, usnu harmoniku, flaute, violončelo... To mu je omogućilo da ostvari mekši zvuk i oboja zvučnu sliku tehnikom prozračnih “akvarela”. Onaj lounge iz naslova u potpunosti je opravdano odabran – držanje socijalne distance, samo uz najdražu osobu, bez nepotrebnih rukovanja, pješčana plaža negdje u Brazilu, koktel u ruci, ležaljka, suncobran, povjetarac, pogled na palme, namreškano more, ljuljuškanje u ritmu glazbe Franka Colona... Niste li za ovo ljeto maštali upravo o takvom odmoru?!

Hits 2930