Vrsta Latin Jazz
Dodano Ponedjeljak, 21 Rujan 2020
Length 59:33
Edition date Siječanj 2020
Etiketa Samostalno
Catalog Number -
Edition details objavljno: 1.2.2020.; producenti: Ivan Belvis i Mark Monts De Oca; izvršni producenti: Mark Monts De Oca i Ileana Monts de Ocasnimano: 22.3.2019. - Boby Acosta's, San Juan, Puerto Rico
Tags Calle Loiza Jazz Project Ivan Belvis Mark Monts De Oca Ileana Monts de Oca

Calle Loiza Jazz Project su prije trideset godina utemeljila dvojica prijatelja: pijanist Mark Monts de Oca i bubnjar Jimmy Rivera. Naziv benda je posveta uličici Loiza u Santurceu u Puerto Ricu gdje se nalazi Apple Jazz Club koji im je bio baza. Ubrzo su im se pridružili basist Tony Batista i gitarist Andre Avelino i tako je utemeljen kvartet. Nakon što su tri desetljeća zreliji odlučili su se vratiti ljubavi iz mladosti i ponovno muzicirati zajedno, a album su posvetili slavnim preminulim glazbenicima koji su karijeru ostvarili u SAD-u, a korijene vuku iz Puerto Rika i Kube: Juancitu Torresu, Daveu Valentinu, Mongu Santamariji, Carlosu “Patatu” Valdesu i Jerryju Gonzalezu. No, sa zrelošću povećavali su se i apetiti te su za snimanje albuma sastav po potrebi pojedine skladbe proširivali, sve do jedanaesteročlane formacije. Pridružili su im se trubači Melvin Jones i Gordon Vernick, flautist Xavier Barreto, svirač guira Candido Reyes, konga bubnjar Javier Oquendo i udaraljkaši Reinel Lopez i Ivan Belvis. U maniri Afro-Kubane izvode poznate jazz standarde među kojima i one slavnih instrumentalisa, između ostalih “Seven Steps to Heaven” trubača Milesa Davisa, “Stolen Moments” saksofonista, klarinetista, aranžera i vođe jazz orkestra Olivera Nelsona, “Dolphin Dance” pijanista Herbiea Hancocka, “In Your Own Sweet Way” pijanista Davea Brubecka i “Well You Needn't” pijanista Theloniousa Monka. U njihovim aranžmanima te skladbe, kao i ostale: “Someday My Prince Will Come”, “Old Folks” i There Will Never Be Another You” zvuče kao da su izvorno pisane za latino bandove - prpošno, rasplesano, ritmično, uz puno pozitive.

Hits 2433