Edition date Ožujak 2015
Država Germany
Etiketa MIG
Catalog Number MIG 00292
Edition details Datum objave: 27.3.2015.
Tags Epitaph MIG Music

Ovo nije prvi put da se izdavačke kuće trude u potpunosti oduševiti one koji su svojim promotorskim radom učinili barem jedan pozitivan pomak u afirmaciji izdavačke kuće ili njihovih klijenata. Njemačka izdavačka kuća MIG Music sa svojim timom učinila je i korak dalje, dostavivši mi "Outside The Law: 40th Anniversary Collectors Box Limited Edition",  njemačkog progresivnog rock banda Epitaph. Ovo jedinstveno izdanje sadržava doista bogatu opremu, efektan dizajn te originalni LP iz 1974., ali i CD na kojem pored digitalno remasteriranog albuma imamo i bonus pjesme, kao i poseban dodatak s pjesmama uživo. Ovo raskošno izdanje službeno je objavljeno 27. ožujka.

Važno je spomenuti i da je ova edicija ograničene tiraže i da ju je MIG Music odaslao diljem svijeta na točno 250 adresa. Naravno, ponosan sam i počašćen što je jedan od primjeraka završio u mojim rukama i što sada tu svoju radost mogu podijeliti sa svima koji naprosto vole dobru glazbu.

Album "Outside The Law" snimljen je tijekom studenog 1973. u Omega studiju u Chicagu. Snimanje albuma završeno je  u samo 5 dana, s vrlo malo overdubova, a završni miks odradio je Ed Cody. Sve je to odrađeno tijekom njihove turneje po Americi. No, priča o sastavu Epitaph započela je u zimi 1969/70 u Dortmunder Music Club Fantasio, u čijem su se podrumu okupili Britanac Cliff Jackson (vokal, gitara), njegov sunarodnjak James McGillivray (bubnjevi) i basist Bernd Kolbe (koji je prije radio zajedno s Jacksonom pod imenom Red Roosters). Dolazi do promjene naziva benda i kreće priča o grupi Epitaph. U proljeće 1970. grupa se seli u Hannover gdje konačno saživljavaju kao bend  i kreću sa svojim nastupima. Pridružuju im se pijanist Günter Boas i gitarist Klaus Walz. Početkom ljeta 1972. Epitaph nastupa na rock-festivalu u Berlinu, a toga dana bio je tu i Gary Pollack, voditelj Billingsgate Records, koji je zaustavio Cliffa Jacksona na putu prema svlačionici s nevjerojatnom izjavom da će "u šest tjedana Epitaph biti glavna atrakcija tijekom svoje američke turneje". Znajući da nema njemačkih rock bendova koji su na turnejama razvalili američku publiku, Cliff i dečki bili su skeptični glede svega toga, ali kad su sletjeli u Chicago u kolovozu iste godine odradili su vrlo uspješnu dvadesetodnevnu turneju. Da, nakon toga dečki su bili doista euforični po povratku i krenuli su žestoko raditi na novom materijalu u blizini Visselhovede u sjevernoj Njemačkoj.

Epitaph je svojim progresivnim rockom udarao temelje tada snažnoj europskoj rock sceni. A ovo je prvi put da je na CD-u objavljen ovaj album. Materijal je digitalno remasteriran, sadrži veliki booklet i kompletnu opremu. No, kada govorimo o albumu "Outside The Law", svakako treba istaknuti izvrstan rad gitara. Naime, album donosi doista čvrste, dinamične i razvedive skladbe. Njihova glazba je mješavina klasičnog rocka, progresivnog rocka s puno melodije, s odličnim aranžamnima, i naravno, nemojte  zaboraviti, radi se o 1974., kad su na sceni bili Yes, Jethro Tull, Black Sabbath, Led Zeppelin, Deep Purple, Pink Floyd i Colosseum, danabrojim tek one koji su mi prvi pali na pamet. Epitaph pak se ravnopravno nosio sa svim izazovima tadašnje rock scene. Tek sada shvaćam da je to bilo vrlo hrabro i inventivno, ma, da, baš nevjerojatno. Predlažem svakako poslušati više puta "Fresh Air" – otkriva mnoge nevjerojatne stvari.

Vjerujem da nije baš mnogo vas čulo za ovaj album, pa vam je ovo jednistvena prigoda da eventualno popunite neke svoje praznine u kolekciji djela sedamdesetih godina prošloga stoljeća.

Sve u svemu, Epitaph su postojani u svojih 40 godina rada: slušajući sada ono što su izvodili sedamdesetih dokaz je više da nisu izgubili ništa od svojih čari, živosti, energije i neporecive kvalitete tijekom proteklih desetljeća. Sva ova strka oko objavljivanja "Outside The Law -40th Anniversary Collectors Box Limited Edition" potaknula je bend da ponovno uđe u studio kako bi dečki radili na svom novom studijskom albumu, koji bi trebao izaći tijekom godine.

Hits 1546