Dodano Ponedjeljak, 02 Studeni 2020
Edition date Veljača 2020
Etiketa Gateway Music
Catalog Number SEALBUM3
Edition details objavljeno: 21.2.2020., snimao i miksao: Boe Larsen
Tags Sarah Elgeti Quartet Gateway Music Boe Larsen

Klasično obrazovana danska jazz glazbenica, multiinstrumentalistica: saksofonistica, flautistica i klarinetistica, Sarah Elgeti već trinaest godina vodi vlastiti sastav za koji piše glazbu i aranžmane i s kojim je snimila hvaljene albume: “Into the Open” i “Synchronize”. U tom kvartetu uz nju sviraju klavijaturist i usni harmonikaš Nils Raae, kontrabasist Anders Krogh Fjeldsted i bubnjar Henrik Holst Hansen. Oni su činili okosnicu njezinog sastava i na snimanju albuma “Dawn Comes Quietly”, no za izvedbe pojedinih skladbi pozvala je goste: pjevačicu Sidsel Storm, violinista Alexandera Kraglunda, klarinetista Sorena Birkelunda i bariton saksofonisticu Marianne Caeciliu Eriksen. Ovom prigodom Sarah Elgeti svira “samo” tenor saksofon, flautu i bas klarinet. Upravo kombinacijom tih glazbala stvara različite boje, različite ugođaje. Fascinantan je i raritetan zvuk koji ostvaruje u suradnji s Raaeom, jer usnjak s nekim od puhačkih glazbala ne možemo čuti često, a upečatljive su i glazbene interakcije koje ostvaruje s njim. Njezin je jazz pristup uvijek u znaku skandinavskog zvuka, ali ovom prigodom otišla je korak dalje. Naime, album zaključuje izvedbama dvaju djela najpoznatijeg danskog skladatelja Carla Nielsena: “En Sommeraften” i “Tit er jeg glad”, koje je prearanžirala u maniri spajanja jazza s klasičnom glazbom i u kojima svira flautu. U istom duhu, primjerice, donosi skladbu “Magical Thinking”, blisko kasičnoj glazbi, s preplitanjem violine, klarineta, flaute i bas klarineta.

Hits 1606

Love Frequency Love Frequency
Klaxons