Dodano Petak, 14 Listopad 2011
Broj diskova 3
Edition date Svi 2008
Država Velika Britanija
Etiketa EMI
Edition details Snimljeno: 14. 07. 2007.

Istina je da se uvijek preda me postavljaju zadaće koje se vežu uz neke legendarne bendove, pa je tako i ovaj put došao zadatak napisati nešto o novoj ediciji, DVDu When in Rome 2007, legendarne grupe Genesis, koji je objavila izdavačka kuća EMI. Moram priznati, najprije sam osjetio veliko ushićenje, a potom i obvezu da realno opišem što sam vidio i čuo, da se odmah razumijemo to nije bilo malo, ipak se radi o velikanima rocka, bez obzira na trenutnu postavu, mada si ipak nedostajala dva ključna člana benda. Trenutno aktivni članovi, kao i obično pružili su nam zaista vrhunski užitak u ovoj trostrukoj DVD ediciji. U nastupajućim redovima pročitajte pobliže o čemu se ovdje radi.

Svi oni koji misle da ću ovaj osvrt shvatiti olako, grdno su se prevarili. Naime, ovakve DVD edicije (u vidu 3 DVDa), nisu zanemarive. Kada se radi o legendama rocka, svaki neozbiljni pristup bio bi krajnje deplasiran.

When in Rome trostruki DVD donosi nam jasan i vrlo određen presjek rada ovog velikog benda. Nastali potkraj šezdesetih Genesis ulaze na velika vrata u anale rock glazbe (bez obzira u koji pravac ih svrstavate op.a.).

Ono što je tijekom prošle godine snimljeno na njihovom nastupu u Rimu (The Circo Massimo), oslikava trenutno stanje ovog legendarnog benda. Da, danas su tu Phil Collins, Tony Banks i Michael Rutherford, koji jednakom impresivnošću donose sve ono što su nekada jednako pružali kompletni Genesis u kojima su bili i Peter Gabriel i Steve Hackett. Kako su to nekad zajednički radili, tako od tamo negdje 1975. godine, ( kada je Phil Collins preuzeo sav onaj teret i to vrlo uspješno op.a.), a koji je do tada nosio Peter Gabriel.

Budući da su formirani 1965. u Charterhouse školi u Godalmingju, Surrey i iza sebe imaju dugovječni staž poput Rolača ili Kinksa, Genesis uz veće ili manje oscilacije, stalno su prisutni na rock sceni. Naravno, tijekom godina, ili bolje kazati desetljeća njihova glazba prolazila je razne trendovske prilagodbe, no ono što je bitno; ona je pritom ostala ona prepoznatljiva glazba Genesisa. Dovoljno je čuti bisere poput (No Son Of Mine, Land of Confusion, In the Cage, Mama, I Can"t Dance i drugih ) pa da se osigura nesmetan i siguran komercijalni tok i pristup do… ove trostruke DVD edicije.

U prvoj dekadi 21.stoljeća Banks, Rutherford i Collins reorganizirali su svoje redove i uz pripomoć Thompsona i Stuermera opetovano dosežu svoje kompleksne i uvijek nedokučive glazbene vidike. I ovo trostruko DVD izdanje When in Rome to nedvosmisleno potvrđuje. Ova vrlo pristupačna i raskošna edicija vrlo visokih tehničkih referenci izuzetno je bogato opremljena (raskošan foto album i osobito treći DVD; koji je u stvari dokumentarac o bendu, turneji), tako da smo dobili vrlo koncizan i sadržajan booking.

Set lista je i više nego impresivna, stare stvari sa ubačenim "novim" stvarima značajno ocrtavaju njihov status rock ikona. Odličan zvuk još čišća slika te bogata i raskošna scena daju nam apsolutno potpun audio-vizuelan sadržaj. Što je posebna zasluga izuzetnog rada čovjeka odnosno ljudi iza kamere.Osobno, priznajem da sam veliki fan Peter Gabriela, no, Phil Collinsu svakako kapa dolje. Moram priznati da sam ostao impresioniran onim što sam vidio i čuo.

PREPORUKA:
Ako volite Genesis ovo trostruko DVD izdanje When in Rome jednostavno ne smijete propustiti.

Hits 811