Vrsta Pop
Dodano Nedjelja, 02 Listopad 2011
Length 53:09
Edition date 2008
Država Velika Britanija
Etiketa Fascination

Žensku grupu Girls Aloud prvenstveno treba shvatiti kao još jedne Spice Girls wannabe zvjezdice. U 6 godina cure su izdale čak 5 albuma, potječu sa natječaja tipa Hrvatska traži zvijezdu, a da nema producentskih timova kao što je Xenomania teško bi opstale u današnjem glazbenom svijetu.

Iako im podrijeklo ne ide u prilog, Girls Aloud se već niz godina pokušavaju dokazati na svjetskoj glazbenoj sceni, unatoč orjentiranosti prema mlađoj glazbenoj publici. Njihov novi studijski album jednake je kvalitete kao i prijašnji - prosječna pop kolekcija poskočica u kojima cure zvuče kao da direktno recitiraju tekstove sa papira. Out Of Control je tako, nažalost, obavijen velom prosječnosti, lišen pravih hitova.

Već tijekom slušanja uvodnog singla The Promise očito je da ovoj petorci fali gracioznosti, stila, vokala i dobrih tekstova. Spice Girls jesu zacrtale smjernice koje treba nadograđivati, a ne neuspješno kopirati što Girls Aloud uporno rade. Ipak, u pomoć su im priskočili Pet Shop Boysi potpisajući tekstove solidne The Loving Kind, koja kao da je zaostala sa njihovog nedavnog albuma Yes, iako bi ju dvojac nedvojbeno bolje iskoristio.

Jedan od rijetkih svjetlijih trenutaka na albumu je pjesma Rolling Back The Rivers In Time, a zadovoljavajuća je, iako nedovoljno razrađena, i Turn To Stone. Untouchable zvuči kao davno izgubljena pjesma Melanie C, dok su zapanjujuće iritantne i pretjerano zašećerene pjesme Miss You Bow Wow i Revolution In The Head, možda zato jer su se u njima cure posvetile i pisanju tekstova. Ipak, producentski tim Xenomania solidno se pobrinuo oko aranžiranja pjesama iako nisu uspjeli u album unesti dašak popa 80-tih na čemu se dosta inzistiralo.

Live In The Country nepretenciozno zatvara cijeli album, koji bi najveću primjenu mogao imati kao podloga u tv i radijskim reklamama. Out Of Control sve je samo ne "izvan kontrole", neobavezna pjesmarica koja se lako sluša, a još lakše zaboravlja.

Hits 603