Vrsta Soundtrack / Božićne
Dodano Nedjelja, 03 Travanj 2011
Length 38:42
Edition date 2010
Država USA
Etiketa Columbia

Ne pretjerano pametna, no zabavna američka mjuzikl serija Glee donosi dobru zaradu svojim tvorcima, što na temelju televizijskih, što na temelju glazbenih tantijema. Uspinjali su njihovi albumi i na brojeve jedan, a izdali su i impresivnih 139 singlova koji su se solidno plasirali na top listama diljem svijeta. Logičan marketinši potez bila je epizoda posvećena Božiću, a još logičnije bilo je objaviti i njen soundtrack.

Ovaj soundtrack se referira epizodu koji su leecheri mogli pogledati nakon 7.12. a obrađuje klasike, od tradicionalnih do vječno upamćene (i isto toliko iritantne) Last Christmas. Obrade nisu vrhunac aranžmana u kojima su sve te pjesme već milijun puta bile prožvakane, no, realno gledano, od blagdanske glazbe nitko ni ne traži kvalitetu.

Izvlačenje We Need A Little Christmas iz naftalina je ispalo sasvim dobro poletno otvaranje albuma koje je nastavljeno vilinskim krikovima ispunjenom Deck the Rooftop. Najbolji trenutak albuma je kontroverzna gej verzija Baby, It's Cold Outside koja uspijeva zadržati svoj šlagerski ton. Last Christmas i Jingle Bells su zabavni na blesavi način na koji je zabavna i sama serija, dok komična gitara You're A Mean One Mr. Grinch poziva na ponovno preslušavanje.

Sporiji brojevi su svi redom promašeni i ako vam je uistinu do visokih tonova kupite si radije blagdansku kompilaciju Mariah Carey, ionako je to jedino što ozbiljan čovjek može od nje kupiti. Kompilacija je ovo koja odgovara samoj seriji, sluša se bez pola mozga, no sveukupno je solidan soundtrack za kićenje bora, krcato blagovanje i sve ostale blagdanske zabave.

Ivan Glazer
Hits 586