Length 56:49
Edition date 2010
Država EU (Nizozemska)
Etiketa Narrominded
Catalog Number NM055
Edition details Datum objave: 23. 10. 2010.; Snimano: Kozmo studio, Zagreb 2009./2010.

Razorblade Jr., punim imenom Ivica Košavić, više od deset godina živi i radi u Nizozemskoj. Sa svojim bendom Gone Bald ove godine je objavio deveti studijski album nazvan Waiting It Out. Na novom izdanju uz Razorbladea na albumu svira tek bubnjar Sultan Battery. Pitate se na što liči situacija u kojoj Košavić glumi basista, gitarista i pjevača?! Reći ću vam ja, liči gotovo na one-man band.

Po pitanju zvuka ništa novo i neočekivano... Noise-rock zamaskiran u gomilu eksperimenata i kojekakvih alternativnih zvukova donosi nam glazbenu cjelinu koja neće naći fanove nakon prvog slušanja. Album je teško probavljiv pogotovo za one sa „slabim glazbenim želucem“. Do 5. - 6. slušanja ne možete si stvoriti gotovo nikakvu sliku. Kompleksni i raznoliki aranžmani dosežu u nekim pjesmama i po 10 minuta. Gledali vi na to subjektivno ili objektivno, činjenica je da su pjesme predugačke (tek jedna je nešto kraća, ako je uopće možemo tako nazvati). Slijedeći problem s kojim se susrećemo je svakako čekanje vokala u nekim pjesmama, predugo traju „uvodi“ pjesama.

Gledajući pozitivnu stranu možemo uvidjeti da je donekle impresivno kako su Gone Bald pronašli način postizanja punog, razrađenog zvuka iako imaju na prvi pogled nedovoljno instrumenata i članova na raspolaganju. Isto tako onima koji vole pokuse i eksperimente, koji od glazbe traže izazov, naći će svoj komad kolača i zadovoljiti se jer svakako ovo nije propao pokus u potpunosti.

Intro i Outro su su samplovi iz filmova Sideways i Revenge Of The Pink Panther. Osim njih, jedino bih izdvojio upravo onu „kratku“ stvar Christmas song budući da je bazirana na zanimljivom zvuku gitare.
Neobično... Ekspresivno... Sirovo... Grubo... To su samo neke od riječi koje bi ukratko opisale ovo izdanje. Kao eksperimentu dao bih mu nešto višu ocjenu, ali sa glazbene strane, u vidu onog što glazba predstavlja, za što se razvijala i stvarala godinama, sam vidno razočaran... No, nije sve tako crno, kad stavim to sve u odnos, u mom dnevniku dovoljno je za prolaznu ocjenu.

Krunoslav Knežević

Hits 1366