Žanr R&B
Length 34:00
Edition date 2008
Država USA
Etiketa Parlaphone / Dallas Records

Pjevačica Imani Coppola i Adam Palin udružili su se u duo Little Jackie i izdali prvi album The Stoop, kojega nosi popularni single The World Should Resolve Around Me.

Imani već ima podužu solo karijeru, koja broji 8 albuma pa je njezina odluka o ulasku u duo ponešto začuđujuća. Bilo kako bilo, The Stoop je R&B albumčić (ne bih ga nazvao albumom, jer trajanje od 30-tak minuta ne klasificiram kao album) koji je namijenjen teenagerima, sa ponešto eksplicitnog teksta i to je manje više to, bez pretenzija, bez velike produkcijskih zahvata i bez okusa, boje i mirisa. Lako se sluša, no još lakše zaboravlja, što nije pohvalno uzme li se u obzir reputacija glavne pjevačice. Ako tome dodamo i činjenicu da pjesme na albumu opasno sliče jedna na drugu, stvari ne stoje dobro za Little Jackie.

Uvodna The Stoop poletna je R&B poskočica, sa ponešto rapa, koja detaljno opisuje "life in the hood", nakon koje slijedi već spomenuta The World Should Resolve Around Me, koja je, kako sama Coppola tvrdi, inspirirana raskidom veze, koja privlači pažnju više melodijom nego tekstom. 28 Butts još je jedna pjesma u kojoj je inspiracija poročni život i tu završava zanimljiv dio albuma i stvari kreću nizbrdo.

Guys Like Girls Kiss, I Liked You Better Before i LOL žestoka su reciklaža već poslušanog, a ništa bolje ne stoje niti pomalo narcisoidna Black Barbie i One Love, nakon koje slijedi pravo "remek djelo" - Kitchen, kojega krsi osebujan tekst inspiriran, naravno, kuhinjom i, još jednom, problematičnom ljubavnom vezom. Naslov završne Go Hard Or Go Home najbolja je poruka za Little Jackie - albuma kao što je The Stoop (i, naravno, boljih) svake godine ima pozamašan broj, a sa ovakvom kvalitetom pjesama Little Jackie ne može (i ne bi smio) dogurati dalje od TV reklama, koje koriste njihovu glazbu.

Slušati na vlastitu odgovornost i (ne)zadovoljstvo.

Hits 820

Here If You Listen Here If You Listen