Dodano Četvrtak, 02 Lipanj 2016
Length 1:04:52
Edition date Studeni 2014
Etiketa JL Music
Edition details objavljeno: 1.11.2014.; snimao, miksao i masterirao: Scott Steinman; snimano: 25. i 26. 8. 2014. - StudioMedia Recoding Company (Chicago, IL)
Tags Roy McGrath Roy McGrath Jazz Quartet Roy McGrath Quartet Scott Steinma

Mladi čikaški tenor saksofonist Roy McGrath udružio se se s istomišljenicima svojeg naraštaja: pijanistom Joaquinom Garciom, kontrabasistom Kittom Lylesom i bubnjarem Gustavom Cortinasom, i snimio album koji je posvetio svojoj baki. U stvari, pokojna baka Martha Albelo, koja je izvršila snažan utjecaj za formiranje njegove osobnosti, bila je samo povod da McGrath kroz glazbu progovori o svojem životu, dragim ljudima, uglavnom bližim rođacima, ali i prijateljima, te iskustvima što ih je stjecao u zadnjih nekoliko godina. Ta je posveta prožeta snažnom duhovnom komponentom kojom su obojane njegove glazbene priče o ljubavi, tuzi, izlječenju, gubitku... Osim vlastitih skladbi, na album je uvrstio jazz standard “Night and Day” Colea Portera, te standard duhovnog, gospel karaktera “Spirit of the Living God” Daniela Iversona, ovom prigodom u instrumentalnoj izvedbi iako je tekst i te kako važan za razumijevanje djela. Vlastitu skladbu “Kintsugi” napisao je nadahnut drevnom japanskom vještinom popravljanja slomljenih keramičkih predmeta što simbolizira prihvaćanje nesavršenstva. Uostalom, nije li to jedan od važnih elemenata jazz glazbe - relativiziranje pojma savršenosti, pronalaženje ljepote i savršenosti u nesavršanim izvedbama, dajući prednost drugim kvalitetama koje se oslanjaju na spontanost, komunikaciju u trenutku izvedbe, slobodu. No, bez obzira iz kojeg miljea dolaze, on te skladbe smješta u kontekst mainstream i suvremenog jazza, tek ponekad obogaćenog latino ritmovima. U izvedbi skladbe “Patty Cakes” sastav je proširio udaraljkašima: Elizabeth Wetmore, Hankom Sanchezom, Leanneom M. Linkom i Patriciom Ferguson. Dakako, zbog toga, iako su udaraljkaši diskretni i nenametljivi, postignuo je posve drukčiji zvuk i dodatno osvježio glazbu na ovom CD-u.

Hits 1154
Roy McGrath Albumi Kronologija Remembranzas » Remembranzas