Length 1:06:20
Edition date Ožujak 2017
Etiketa GotMusic Records
Catalog Number GMR-1004
Edition details objavljeno: 3.3.2017.
Tags Doug Munro Doug Munro and La Pompe Attack

Harry Warren bio je jedan od najplodnijih američkih skladatelja koji je napisao više od osamsto djela. Najpoznatiji je po glazbi što ju je skladao za filmove, za njih više od tristo, a za glazbu za tri od njih osvojio je nadgrade Oskar. Mnoge od tih skladbi postale su evergreenima i jazz standardima, među ostalima “Chattanooga Choo Choo”, “That's Amore”, “At Last”, “I Only Have Eyes for You”, “Jeepers Creepers” i “The More I See You”. Skladbe su to koje su pisale povijest popularne glazbe, koje su i danas žive, koje se razvijaju, ali uvijek zadržavajući svoju osnovnu zamisao i ljepotu. Zato ih sviraju mnogi jazzisti, a neki snimaju albume posvećene Warrenu. Učinio je to i njegov pranećak, gitarist Doug Munro snimivši album “The Harry Warren Songbook” na koji je uvrstio skladbe što ih Warren napisao za filmove iz 1930-ih i 1940-ih, među njima većinu spomenutih. Tek je dvije - “Blues for Harry” i “You Again” - napisao Munro, posvetivši ih legendarnom skladatelju. Priprema i realizacija projekta, uključujući odabir pjesama, pisanje aranžmana, odabir suradnika i snimanje, potrajala je čak tri godine, jer Munro je želio da ta posveta bude nešto posebno. U njegovim obradama te su skladbe zasjale u okružju gypsy swinga i tradicionalnog jazza, onom u kojem se njegov prastric za života osjećao najugodnije, koji je bio aktualan u doba kad je stvarao. Zvuk je to kojim dominira akustična gitara, a vratolomna su sola neiszostavna. Na četiri snimanja, održana tijekom 2016., kao njegovi glazbeni partneri u formacijama bez bubnjara izmjenjivali su se gitaristi Howard Alden, Vinny Raniolo, Ernesto Pugliese i Ted Gottsegen, violinisti Andrei Matorin i Howie Bujese te kontrabasisti Matt Dwonszyk i Michael Goetz.

Hits 2243