Released Ožujak 2019
Dodano Četvrtak, 19 Prosinac 2019
Length 45:35
Edition date Ožujak 2019
Etiketa Samostalno izdanje
Tags Doug MacDonald

Nakon što je odrastao u Honoluluu gitarist Doug MacDonald je sredinom 1980-ih doselio u SAD gdje je ostvario zavidnu jazzističku karijeru tijekom koje je svirao s uglednicima te glazbe kao što su Stan Getz, Sarah Vaughan, Buddy Rich, Hank Jones, Bill Holman, Ray Charles, Joe Williams i Clayton-Hammilton Orchestra. No, djeluje i kao vođa sastava te big banda The Jazz Coalition. Do sad je kao vođa sastava ostvario dvadesetak albuma na snimanjima kojih su mu se pridruživali glasoviti jazzisti kao što su tenor saksofonisti Lanny Morgan i Plas Johnson te kontrabasisti Ray Brown, Harvie S i John Heard. Svoj novi album, znakovitog naziva “Califournia Quartet” - za njegov razvoj na polju jazz glazbe iznimno je važna jazz scena zapadne obale, a u Los Angelesu je ostvario mnoge klupske nastupe i sjajne suradnje - odlučio je snimiti uz glazbenike koji dolaze iz tog miljea: sopran i alt saksofonista te flautista Kima Richmonda, kontrabasista Harveya Newmarka i bubnjara Paula Kreibicha. Za ovo, njihovo prvo zajedničko izdanje, osim šest vlastitih skladbi, MacDonald je snimio i standarde, one koji najviše odgovaraju njegovom karakteru, među ostalima “Tenderly”, “If You Could See Me Now” i “A Beautiful Friendship”. Izvode ih u mainstream jazz maniri, bez iznenađenja i ekstravagancija, ali uvjerljivo swingajući, svirajući uigrano i lepršavo, sa smislenim solima. MacDonald je poznat i po svojim solo izvedbama, a na ovom albumu standard “The Things We Did Last Summer” snimio je solo.

Hits 2815
Organisms « Organisms Doug MacDonald Albumi Kronologija Jazz Marathon 4 - Live at Hangar 18 » Jazz Marathon 4 - Live at Hangar 18