Length 53:43
Edition date Veljača 2021
Etiketa Doug MacDonald Music
Catalog Number DM18
Edition details objavljeno: 5.2.2021.; izvršni producent: Doug MacDonald; snimano: Tritone Recording, Glendale, CA
Tags Doug MacDonald Doug MacDonald Music

Duo formacija gitare i kontrabasa nije tako česta iako ne i nepoznata. Primjerice zajedno su svirali i snimali Jim Hall i Ron Carter, Joe Pass i Niels-Henning Ørsted Pedersen, Jim Hall i Charlie Haden, Pat Metheny i Charlie Haden. Da bi ovakva suradnja uspjela, da bi bila uvjerljiva, potrebno je da ju stvaraju dvojica kompatibilnih glazbenika koji dijele glazbeni ukus i afinitet. Upravo to dogodilo se na snimanju ovog CD-a koji donosi opuštene i elegantne izvedbe mainstream jazza. Očito je da gitarist Doug MacDonald i kontrabasist Harvey Newmark uživaju u zajedničkom muziciranju, da su pronašli zajednički jezik u ovoj novoj formaciji koja se pokazala idealnom u doba kad treba poštivati mjere zaključavanja propisane radi suzbijanja pandemije. Naime i do sad su često surađivali, puno puta u MacDonaldsovim sastavima u raznim formacijama, od trija do trinaestočlanog sastava The Jazz Coalition, ali duo formacija je nešto novo za obojicu. No njihove su glazbene komunikacije toliko prirodne i ležerne, ostvarene u pozitivnom duhu, da je izvjesno kako će se ta suradnja nastaviti. Ugodno se osjećaju i zato što su nadahnuće za izvedbe pronašli u bliskom im okružju, a to je regija oko jezera Toluca smještenog uz sjeverni Hollywood. Naime, to je područje, nazvano po jezeru, poznato po bogatoj, živahnoj tradiciji živih izvedbi, uključujući razne vrste zabave, pa i jazz svirke. Osim lokalnih glazbenika, u tamošnjem Golf klubu Lakeside, ali i drugim klubovima, nastupali su mnogi glazbenici iz cijeloga svijeta, među ostalima i velike zvijezde. MacDonald i Newmark ovim albumom odaju počast prošlim vremenima u kojem su te aktivnosti bile na vrhuncu. U skladu s tim odabrali su i skladbe koje su uvježbali za snimanje ovog albuma. Osim šest MacDonaldovih to su i standardi, među ostalima “If I Had You”, “Flamingo”, “These Foolish Things” “Easy Living” i “Village Blues”.

Hits 1998
Jazz Marathon 4 - Live at Hangar 18 « Jazz Marathon 4 - Live at Hangar 18 Doug MacDonald Albumi Kronologija Live In Hawaii » Live In Hawaii