Released Listopad 2019
Dodano Ponedjeljak, 20 Siječanj 2020
Broj diskova 10
Edition date Listopad 2019
Etiketa Summit
Tags Dave Miller Trio

Kad ste zadnji put čuli da netko spominje ime Georgea Shearinga ili slušali njegovu glazbu? Mnogi će reći: “Stvarno, kad, a bio je sjajan i utjecajan glazbenik!” Zašto je pao u zaborav? Shearing nikad nije napravio nešto dovoljno ekstravagantno po čemu bi bio zapamćen, ali njegovo je stvaralaštvo itekako vrijedno spominjanja. Dobitnik mnogobrojnih priznanja i nagrada, Britanac koji je karijeru ostvario u Sjedinjenim Američkim Državama, Shearing je bio sjajan mainstream jazz pijanist koji je napisao više od tristo djela, od kojih su neka, primjerice “Lullaby of Birdland” i “Conception”, postala jazz standardima. Surađivao je s legendama jazza kao što su Nancy Wilson, Dave Brubeck, Count Basie, Sarah Vaughan, Carmen McRae, Joe Williams, Toots Thielemans, Stephane Grappelli i Mel Torme, a kao vođa sastava snimio je stotinjak albuma. Zašto je važno proučavati umjetnike poput njega, one koji su stvarali povijest jazza? Zato da bismo bolje mogli shvatiti i procijeniti ono što se događa danas, da bismo mogli odrediti na kojim je osnovama što nastalo, sagledati tijek razvoja, evoluciju jazza u raznim njegovim grananjima. Klasično obrazovani njujorški jazz pijanist Dave Miller shvatio je važnost takvog pristupa glazbi i zato je snimio album “Just Imagine” koji je posvetio Sir Georgeu Shearingu. Zanimljivo, na CD nije uvrstio niti jednu njegovu skladbu već samo standarde iz njegova repertoara. To su poznate skladbe još poznatijih autora, primjerice “You Took Advantage of Me”, “A Foggy Day”, “A Beautiful Friendship”, “This Time the Dream's On Me”, “A Time For Love”, “I'd Love to Make Love To You”, “All My Tomorrow” i naslovna, ali i skladbe onih koji su bili prvenstveno instrumentalisti, a koje je Shearing cijenio i izvodio, iz čega se vidi koji je bio njegov ukus i afinitet: “One For the Woofer” pijanista Billyja Taylora, “The Bebop Irishman” pijanista Raya Bryanta, “Bittersweet” kontrabasista Sama Jonesa, “Confirmation” alt saksofonista Charliea Parkera, “Careful” gitarista Jima Halla i “You Must Believe In Spring” Michela Legranda. Zapravo, Legranda bismo mogli svrstati u obje skupine - kao autora hitova i iunstrumentalista, jazz pijanista. U opuštenim, ali uvjerljivim izvedbama spomenutih skladbi Milleru su se na snimanju albuma pridružili njegovi stalni suradnici: kontrabasist Chuck Bennet i bubnjar Bill Belasco.

Hits 2739
Dave Miller Trio Albumi Kronologija The Mask-erade Is Over » The Mask-erade Is Over