Length 44:17
Edition date Ožujak 2011
Etiketa Spinefarm Records
Catalog Number SPINE766388
Edition details objavljeno: 22. 3. 2011.; produkcija: Julius Butty; snimano: kasne 2010. - Jukasa Studios (Ohsweken), Metalworks Studios (Mississauga) i Iguana Studios (Toronto)
Tags Spinefarm Records Protest the Hero Julius Butty

Protest the Hero spadaju među one metal bendove koji imaju odane fanove kojima u potpunosti odgovara njihov stil, dok ih oni koji ih 'ne shvaćaju' jednostavno neće slušati. Mnogo je tu muzičke megalomanije, kompliciranih ritmova, atonalnosti, jazz sekvenci i višeslojnih solaža. Fanovi Mars Volte, čak i Musea, mogu zagristi za Protest the Hero, koji se osim navedenih kvaliteta mogu pohvaliti i izuzetno sposobnim glavnim vokalom. Recimo da je to progresivni metal iz Kanade, čarobne liberalne zemlje koja nam je dala izvođače poput Rush i Cancer Bats.

Dok su sa debitantskim LP-jem Keiza (2005.) proširili slušateljstvo na šire područje od vjernih fanova 'kultnog benda', sa Fortress (2008.) dokazali su virtuoznost svakog člana. To je bend koji se ne predstavlja ozbiljno, ali su definitvno ozbiljni oko stvaranja glazbe, a legenda kaže da su namjerno pisali prekomplicirane skladbe koje su pri snimanju bile iznad njihovih sposobnosti, samo zato da bi što više vježbali i postali što bolji. Pohvalno, nema šta.

Scurrilous se nastavlja na Fortress, jer je to upravo taj isti zvuk koji je definiran na prethodniku. Dakle, nema oscilacija, eksperimenata, traženja novog zvuka. Tko ih je ranije zavolio, pojest će ovaj album kao Vuco janje. C'est La Vie, koji otvara album, katapultira slušatelja u neku čudnu sferu gdje se progresivni rock 70tih spaja sa Judas Priest momentima. Na Hair-Trigger gostuje Jadea Kelly koja je već surađivala sa Protest the Hero na albumu Kezia, predstavljajući istoimeni lik. Definitivno krasan spoj metal zvuka sa glatkim ženskim vokalom i jedan od mekših dijelova albuma.

Ostatak albuma nastavlja u istom aranžmanu, tako da je ovo LP kojeg se sluša u komadu, ili ćete samo pikirati one dvije-tri stvari koje su vam se stvarno zalijepile za uši. Moonlight i Tapestry predstavljaju savršen amalgam klavijatura, suprotstavljenih agresivnih riffova i impresivnog glavnog vokala. The Reign of Unending Terror završava u skroz neočekivanom stilu, a kraj albuma, Sex Tapes, kao gosta dovodi vokalista Chrisa Hannahu iz Propaghandija.

Scurrilous je album kojem će fanovi ovog benda bez razmišljanja dati četiri zvjezdice od pet, a to bi isto učinili oni skloni sličnim bendovima. Ljubitelji kvalitetne agresivne glazbe dali bi tri, tri i po. U svakom slučaju, ovo je 40+ minuta koje brzo prođu, a sve trake nude visoku dozu energičnosti, matematičku preciznost ritmova, te instrumentaliste i vokala koji caruju od početka do kraja slušanja.

Vuk Oreb

Hits 785
Protest the Hero Albumi Kronologija Palimpsest » Palimpsest