Length 1:10:32
Edition date Travanj 2015
Etiketa Strikezone
Catalog Number 8812
Edition details objavljeno: 7.4.2015.; produkcija: Dave Stryker
Tags Strikezone Records Dave Stryker

Američki jazz gitarist Dave Stryker velik je dio karijere proveo svirajući s glasovitim tenor saksofonistom Stanleyom Turrentineom zvanim “Mr. T” i “The Sugar Man”. Stoga ne čudi što je svoj novi album posvetio upravo ovom glazbeniku koji je preminuo 2000. “Stanley Turrentine je jedan od najznačajnijih tenor saksofonista koji sviraju u soul stilu”, rekao je u razgovoru koji smo ga vodili prije snimanja ovog CD-a. “Stekao sam veliko iskustvo više od deset godina surađujući s njim. Svirao je s mnogo osjećaja, bio je majstor svojega glazbala. Gledajući ga kako se na svakom koncertu trudi postignuti najvišu razinu, i ja sam bio nadahnut da uvijek dam više. Zahvaljujući toj suradnji imao sam prigodu upoznati brojne poznate glazbenike i svirati s njima, primjerice s Freddiem Hubbardom i Dizzyjem Gillespiem”. Njemu u počast na CD je uvrstio Turrentineove skladbe, ali i standarde iz njegova repertoara, one koje su zajedno izvodili na mnogobrojnim turnejama. Tijekom karijere Stryker je svirao s najpoznatijim orguljašima, a vodio je i svoje sastave u kojima su svirali neki od njih. S orguljaškim je triom snimio nekoliko ploča kao vođa sastava. “Na samom početku karijere zavolio sam orguljaški trio”, rekao je. “Bio je to poseban stil glazbe koji su svirali sastavi s orguljama Hammond B3, gitarom i bubnjevima, a ponekad i saksofonom. Moj prvi ozbiljniji posao bio je s odličnim orguljašem Brotherom Jackom McDuffom s kojim su prije mene svirali mnogi veliki gitaristi, primjerice George Benson, Grant Green i Pat Martino. Zahvaljujući njemu svirao sam s Jimmyjem Smithom i dr. Lonniem Smithom. Bilo je to još jedno značajno iskustvo, poput onoga što sam ga stekao s Turrentineom. Suradnja s takvim majstorima potiče vas da svoje sviranje uzdižete na višu razinu”. Zato je Stryker za ovaj album odlučio snimiti s istom formacijom. Uz njega svirali su orguljaš (Hammond B3) Jared Gold i bubnjar McClenty, a u nekim izvedbama pridružuje im se udaraljkašica Mayra Casales. Jednako su važni i gosti, tenor saksofonsiti koji su evocirali Turrentineovo djelo. Svaki u izvedbi jedne skaldbe pridružuju se Houston Person, Mike Lee, Don Braden. Jimmy Heath, Chris Potter, Bob Mintzer, Eric Alexander, Javon Jackson, Steve Slagle i Tivon Pennicott. Sa svakim od njih našao se u nadahnutim soul-jazz izvedbama.

Hits 1663
Dave Stryker Albumi Kronologija Eight Track II » Eight Track II