Dodano Četvrtak, 02 Prosinac 2021
Length 58:01
Edition date Lipanj 2020
Etiketa Strikezone Records
Catalog Number 8820
Edition details objaljeno: 5.6.2021.; izvršni producent: Friederike Darius; producent: Dave Stryker; snimano: WDR Studio 4, Cologne, Germany

Što se tiče big bandova trenutna situacija je iznimno teška u cijelom svijetu. Iako su nekad bili iznimno popularni i mogli su djelovati na komercijalnoj osnovi, danas se na životu uspijevaju održati tek rijetki, oni koji imaju podrške nekih institucija ili ih vode glazbenici koji su stekli velik ugled i mogu se upuštati u taj rizik. U Europi je stuacija desetljećima bila povoljnija, ponajprije zbog toga što su mnogi big bandovi djelovali i bili financirani u okviru radiotelevizijskih postaja, iako se i ta situacija postupno mijenja – nepovoljno. WDR Big Band je jedan od njih. Naime djeluje pod okriljem Zapadnonjemačkog radija u Kelnu. Riječ je o jednom od najaktivnijih i najboljih europskih jazz orkestara s kojim su do sad surađivali slavni svjetski solisti i dirigenti, među ostalima Carmen McRae, Paquito D'Rivera, Joe Zawinul, Ron Carter i Vince Mendoza. Neki od tih orkestara zapošljavaju ugledne dirigente. Tako od 2016. WDR Big Band vodi glasoviti američki saksofonist, bas klarinetist, skladatelj, aranžer i voditelj vlastitog big banda Bob Mintzer. On je predložio suradnju gitaristu Davidu Strykeru i pripremio je aranžmane za njegove ili skladbe iz njegovog repertoara te je ravnao spomenutim orkestrom na snimanju albuma “Blue Soul”. Stryker, koji je ujedno producirao CD, na snimanju im se pridružio kao gost. Solist je u izvedbama svih devet skladbi, a autor je njih tri. Jednu je napisao Mintzer, a uvrstili su i skladbe drugih autora, među ostalima Stanleya Turrentinea, Princea i Marvina Gayea. Iako se radi o tek kratkotrajnoj suradnji, izvedbe na ovom albumu su precizne i uigrane, ali i produhovljene, razgibane, zarazno filingaške.

Hits 1212
Eight Track Christmas « Eight Track Christmas Dave Stryker Albumi Kronologija Baker's Circle » Baker's Circle

Sheezus Sheezus