Dodano Petak, 31 Siječanj 2020
Length 44:12
Edition date Siječanj 2019
Država Italija
Etiketa Samostalno izdanje
Tags Fabrizio Sciacca

Fabrizio Sciacca je mladi talijanski basist koji je osvojio stipediju za prestižni bostonski Berklee College of Music, gdje učio od slavnih jazzista kao što su John Patitucci, Danilo Perez i Victor Bailey, i gdje je diplomirao. Školovanje je nastavio u New Yorku gdje je diplomirao kontrabas i skladanje na Manhattan School. Istodobno učio je od velikog Rona Cartera koji je postao njegov mentor. Zato ne čudi što je svoj prvi album snimio po ugledu na Cartera i njegovu glazbenu estetiku, mainstream jazz pristupom, sofisticirano, mekano, sa snažnim osjećajem za swing i lijepe melodije. Uostalom, na snimanju u njegovom je triju, uz bubnjara Billyja Drummonda, svirao pijanist Donald Vega, Carterov suradnik. Nezaboravan je koncert što ga je Ron Carter Golden Striker Trio, s Vegom i gitaristom Russelom Maloneom, održao 21. ožujka 2013. u Maloj dvorani Lisinski, na festivalu Jazz.hr/proljeće. Osim toga, Fabrizio je album posvetio Carteru, kao i jedinu vlastitu skladbu koju je uvrstio na njega - “For Sir Ron”. Uz nju odabrao je skladbe raznih autora koje jasno ocrtavaju njegov ukus. “Lullaby In Central Park” je skladba talijanskog pijanista Andree Domenica koji također živi i djeluje u New Yorku, “A Nightingale Sang In Berkley Square” je standard, a ostale su djela poznatih jazz instrumentalista: “One for Amons” kontrabasista Sama Jonesa, “Zellmar's Delight” pijanista Sonnyja Clarka, “One Second Please” pijanista Elma Hopea, a “Lonely Goddess” saksofonista Jeda Levyja koji im se na snimanju pridružio u tri izvedbe.

Hits 1923

Let's Try the After, Vol. 1 Let's Try the After, Vol. 1
Broken Social Scene