Length 1:00:02
Edition date Listopad 2019
Etiketa Samosalno
Catalog Number -
Edition details objavljeno: 3.10.2019.; snimano: Primary Sound Studios
Tags Tucker Brothers

Braća Tucker - gitarist Joel i kontrabasist Nick - obrazovani su glazbenici i sveučilišni profesori koji su iskustvo stjecali svirajući s poznatim glazbenicima u različitim žanrovima, od jazza preko latina do rocka. Joel je svirao sa Shipwreckom Karpathosom i Eliotom Biggerom, sastavima Ghost Museum i Ritmos Unidos te orkestrom Matta Nowlina, a Nick s Randyjem Breckerom, Bobbyjem Watsonom, Stefonom Harrisom, Richom Perryjem i Alanom Pasquom. No, najviše vole svirati zajedno, posebice ako su oni vođe sastava. Njihov novi album nosi znakovit naziv. Naime, glazbom su se željeli referirati na dualnost u raznim pogledima, od života, bratskog zajedništva i različitosti, preko umjetnosti, iskazu poštovanja prema tradiciji i budućnosti... Ovaj CD donosi nastavak glazbenih istraživanja koja su započeli albumom “Nine Is the Magic Number” iz 2015., a nastavili albumom “Writing Prompts” iz 2017. kojim su odali počast glazbenicima što su ostavili neizbrisiv trag u povijesti jazza, a potječu iz istog okružja u kojem i oni djeluju - Indianapolisa - između ostalih Wesu Montgomeryju i Freddieu Hubbardu. Braća su među sobom podijelila skladateljski dio posla, a radi se isključio o novim djelima. Šest ih je napisao Joel, a tri Nick. Uz njih dvojicu, članovi njihova kvarteta su saksofonist Sean Imboden i bubnjar Brian Yarde. Četiri su izvedbe odlučili zvukovno obogatiti te su angažirali suradnike, svakog u jednoj: pjevačicu Elenu Escudero u “Warm Heart”, tenor saksofonista Waltera Smitha trećeg u “When Souls Meet”, pijanisticu Ellie Pruneau u “Two Parts” i alt saksofonisticu Amandu Gardier u “Sundancing”.

Hits 1612

Prairie Wind Prairie Wind
Neil Young