Length 48:49
Edition date Ožujak 2017
Etiketa Alfi
Catalog Number ALFI11216
Edition details objavljeno: 31.3.2017.; produkcija: Albare i Phil Turcio; snimano: Albare and Phil's Studios, Melbourne, Australia
Tags Albare Alfi Records Urbanity Phil Turcio

Urbanity su svojica australskih glazbenika koji zvuče poput ansambla: gitarist Albare, pravim imenom Albert Dadon, i pijanist, klavijaturist i programer Phil Turcio. Njih su dvojica i producenti albuma “Urban Soul” te (ko)autori svih skladbi osim “Angie” Micka Jaggera i Keitha Richardsa kojom su podsjetili na Rolling Stonese i njihov album “Goats Head Soup” iz 1973. Osim te, iz konteksta cjelokupnog albuma iskače skladba “The Eye of the Storm”, napisana u dva dijela, i to posebice zbog neuobičajenog zvuka. Naime Albare, koji u ostalima svira razne gitare, u izvedbama ta dva dijela svira električni sitar, glazbalo koje je rijetko, posebice u stilu glazbe koji oni izvode. Dok je njihova glazba melodiozna i protočna, najtanji segment je ritam, dakle onaj programirani, beskrvni, sterilni, bez mogućnosti komunikacije među glazbenicima, bez prostora za iznenađenja, neočekivano, spontano. Tu nema uzbuđenja koja vežemo uz jazz, ali ipak sasvim je dovoljno za njihov smooth jazz pristup koji će svojim nježnim, smirenim, prozračnim, lepršavim, opuštajućim, ambijentalnim karaterom privući širi krug slušatelja, bez obzira radi li se o onima koji ozbiljno slušaju ili im je ta glazba tek usputna zvučna kulisa. U tom naumu kao da se pokušavaju približiti Georgeu Bensonu iz 1970-ih. Naprotiv, kad sviraju svoja glazbala osjećaju se vještina i zavidno iskustvo, te zajedništvo i slaganje u glazbenom ukusu. Uostalom glazbu zajednički stvaraju već gotovo trideset godina, a obojica su dobri instrumentalisti koji su iskustvo stjecali svirajući s respektabilnim glazbenicima.

Hits 3240
Urbanity Albumi Kronologija Urbanity » Urbanity

Ella in Japan: 'S Wonderful Ella in Japan: 'S Wonderful