Dodano Četvrtak, 08 Listopad 2020
Length 46:48
Edition date Siječanj 2020
Etiketa Amber Inn Productions
Edition details objavljeno: 1.3.2020.; producenti: Trevor Ware i Mark Cargill
Tags Amber Weeks Trevor Ware Mark Cargill

Amber Weeks, koja pjeva u tradiciji slavnih jazz pjevačica kao što su Ella Fitzgerald i Shirley Horn, djeluje na losangeleškoj jazz sceni. Zahvaljujući tome iskoristila je mogućnost angažiranja vrhunskih studijskih glazbenika kojih u tom okružju ima u izobilju. Na snimanju njezinog novog albuma zmjenjivali su se pijanisti Peter Smith, Mark Justin ili Tony Campodonico, kontrabasisti Trevor Ware ili Jeff Littleton, bubnjari Charles Ruggerio, Kenny Sara ili Nathaniel Scott, saksofonisti Keith Fiddmont, Randall Willis, Louis Van Taylor ili Dale Fielder, trubači Curtis Taylor, Jeff Kaye ili Scotty Barnhart, trombonist Robbie Hiokie, suzafonist Vince Tividad,

gitarist Roman Stagnaro, harfist Paul Baker, vibrafonisti Gabriel “Slam” Nobles ili Nick Mancini, flautist Justo Almario ili Danilo Lozano, gitarist Mitchell Long te udaraljkaši Don Littleton, David Jackson ili Munyungo Jackson. U njezinoj pratnji sviraju u raznim formacijama od sola preko trija do tenteta. U nekim izvedbama pridružuju se gudači, a u dvije je ostvarila duete s pjevačima Sue Roney i Monom Davidom. Poput nekog filmskog redatelja, Amber Weeks zna kako stvoriti atmosferu, kako pjesmu predstaviti kao da priča priču koja će zaintrigirati tajanovitošću, neizvjesnošću, napetošću. Svaku je izvedbu pažljivo osmislila i zato je svaku snimila s formacijom i suradnicima koji su naviše odgovarali za taj scenarij. U njezinoj pratnji sviraju u raznim formacijama od sola preko trija do tenteta. Razmišljajući o takvom pristupu odabrala je skladbe, među ostalima “It’s All Right with Me”, “Just Squeeze Me”, “The Way He Makes Me Feel” i “After You’ve Gone”.

Hits 1659
Amber Weekes Albumi Kronologija 'Round Midnight – Re-Imagined » 'Round Midnight – Re-Imagined

Red Kite Red Kite