Length 1:09:03
Edition date Kolovoz 2020
Etiketa Samostalno
Catalog Number -
Edition details objavljeno: 28.8.2020.
Tags Jim Waller

Nakon četrdesetogodišnje karijere skladatelj, aranžer, producent, multiinstrumentalist i glazbeni pedagog Jim Waller ostvario je svoj san - snimio je prvi album s big bandom. Radi se o dvadesetočlanom orkestru sa sjajnim glazbenicima, solistima, kojem se po potrebi pridružuju gosti, među ostalima i pjevačica Jacqueline Sotelo. Njegov big band svira uigrano, odrešito, resko, energično, poticajno, u stilu bigbandovskog mainstream jazza, s puno swinga, ali i utjecaja latina i funka. Iako je poznat i kao alt saksofonist trombonist, klavirist i gitarist, u većini izvedbi na ovom CD-u Waller svira tenor saksofron, a u nekima i sopran saksofon i orgulje. No, važnije od toga je da su njegova sola melodična, odsvirana s puno feelinga i glazbenog ukusa. Mudro osmišljeni program donosi ravnomjerni omjer instrumentalnih i vokalnih (ipak nešto manje) izvedbi te Wallerovih skladbi i standarda. On je napisao sve aranžmane koji su raskošni i logični. Kad je riječ o vokalnim izvedbama, u nekima od njih upire prstom u dvoje velikih pjevača: u “I Love Beeing Here With You” i “Why Don' You Do Right” u Peggy Lee, a u “Georgia on My Mind” u Raya Charlesa. Uvjerljivo ih izvodi Jacqueline Sotelo koja se povremeno upušta u scat bravuroze. Od ostalih standarda odabrao je također popularne “God Bless the Child”, “Goody Goody” i “Honky Tonk”, ali i Gershwinovu “Rhapsody in Blue” u kojoj je big bandu pridružio gudački kvintet pod vodstvom Anastasie Parker. Volite li big band glazbu izvedbe uvrštene na ovaj album neće vas ostaviti ravnodušnim.

Hits 1141

Novi val i filozofija Novi val i filozofija
Bruno Ćurko