Review
Nagrađivani samouki indijsko-američki gitarist, skladatelj i tekstopisac Noshir Mody rođen je i odrastao u Bombayu u Indiji te je logično da je nadahnuće u ranim danima crpio iz indijske klasične glazbe. No, poput mnogih glazbenika njegovog naraštaja rano se zaludio jazz-rockom, a kao gitarist bio je fasciniran Al Di Meolom, posebice njegovim ranim albumom “Elegant Gypsy”. Naravno, nije uspio izmaknuti sveprisutnoj glazbi Bollywooda. Sve to je od ranog razdoblja karijere spajao s rockom i jazzom, stilovima koje je studiozno proučio, ali i iskusio, primjerice djelujući od 1995. u New Yorku gdje je svirao s uglednim glazbenicima i vodio vlastiti trio te grupe EthniFusion Rock Ensemble i The EthniFusion Jazz Ensemble. Svi ti idiomi prožimaju se i u glazbi na njegovom novom, a ukupno petom albumu, računamo li i prvi, “Escape From Oblivion” iz 2000., koji je snimio sa svojim sastavom EthniFusion. No oni su toliko stopljeni da ih je teško raščlanjivati u zasebne cjeline; radi se o amalgamu koji predstavlja njegov osoban zvuk i pristup. Naslovom albuma jasno je iskazao koje je težnje želio ostvariti kroz svoju glazbu, što ga nadahnjuje u skladanju, što mu je važno, što želi poručiti. Za snimanje ovog albuma Mody, koji svira akustične i električne gitare, ukazao je povjerenje nekima od glazbenika koji su sudjelovali i u snimanju prethodnog, “A Burgeoning Consciousness” iz 2018.: alt i tenor saksofonistu Mikeu Mullanu, trubaču i krilničaru Benjaminu Hankleu i pijanistu Campbellu Charsheeju, a kao novaci pridružili su se basist Yuka Tadano i bubnjar Jarrett Walser te pjevačica Kate Victor. Naime, osim što je napisao sve skladbe za album, ovom prigodom javlja se i kao tekstopisac.
Davor Hrvoj