A | B | C | Č | Ć | D | DŽ | Đ | E | F | G | H | I | J | K | L | LJ | M | N | NJ | O | P | Q | R | S | Š | T | U | V | W | X | Y | Z | Ž | # |
1. | G. Caccini - Ave Maria | 3:28 | ||||
2. | C. Franck – Panis angelicus | 3:10 | ||||
3. | G.F. Händel – Ombra mai fu (Serse) | 2:50 | ||||
4. | F. Schubert – Ave Maria | 4:43 | ||||
5. | W.A. Mozart – Ave Verum | 2:51 | ||||
6. | A. Stradella – Pieta Signore | 7:56 | ||||
7. | P. Mascagni – Ave Maria | 4:35 | ||||
8. | G. Bizet – Agnus dei | 3:26 | ||||
9. | G. Faure – Pie Jesu | 3:48 | ||||
10. | J.S. Bach / Ch. Goundod – Ave Maria | 2:48 | ||||
11 | G.F. Händel – Lascia ch'io pianga (Rinaldo) | 4:51 | ||||
12 | G.Verdi - Ave Maria (Othello) | 4:54 | ||||
13 | A. L. Webber – Pie Jesu (Requiem) | 3:26 | ||||
14 | T. Albinoni / D. Domitrović – Adagio | 3:39 |
Sandra Bagarić svima je poznata kao operetna primadona i mora joj se priznati da tu titulu opravdano nosi. Svojim svijetlim i zvonkim sopranom lake pokretljivosti te bogatim scenskim iskustvom već niz godina briljira u rolama prpošnih i koketnih grofica, kneginja i dama. Stoga ne čudi što se javnosti željela pokazati u drugačijem svjetlu. Kako je sama izjavila, osjećala je potrebu da se jednim ozbiljnim projektom oduži svojoj profesorici Ljiljani Molnar Talajić. Tim je povodom uz klavirsku pratnju supruga Darka Domitrovića u crkvi Majke Božje Bistričke nastao album sakralnih pjesama. Doduše, prilično je nejasno kako su tu dospjele Handlove arije Lascia ch´io pianga i Ombra mai fu koje bi se teško mogle svrstati u sakralna djela. Ova potonja u stvari jest veličanje, ali jedne sjenovite platane! No kako bilo, našlo se tu 14 pjesama u rasponu od baroka preko klasike do romantizma, između ostalog čak pet Ave Maria (C.Gounoda, G.Caccinija, F.Schuberta, P.Mascagnija i G.Verdija). Sve su to vrlo popularne, često izvođene (što na vjenčanjima, što na sprovodima) i već nebrojeno puta snimljene skladbe.
Što se vokalne interpretacije tiče, Sandra Bagarić posjeduje prozračni i istančani glas suptilne mekoće najbolje izražen u Webberovoj Pie Jesu i Schubertovoj Ave Maria. Ipak, za većinu odabranih skladbi potreban je duboko bogatiji lirski glas i interpretativna zrelost. Tim zahtjevima naša sopranistica nije mogla odgovoriti što se ponajviše očitovalo kod Mascagnija, Bizeta i Verdija. Pa je tako znamenita molitva Desdemone iz Verdijevog Otella, koja počinje gotovo nečujno da bi prerasla u očajni vapaj, a na kraju završila jednostavnim amen, ovdje ostala lišena uvjerljivosti, ekspresivnosti i ljepote tona. Sve u svemu, za karijeru Sandre Bagarić solidan je to iskorak u ´ozbiljniji´ repertoar. No je li dovoljno za vraćanje duga velikoj Ljiljani Molnar Talajić?
Želimira Kundich