Review
Ključna osoba za ostvarenje ovog projekta brazilski je pijanist i skladatelj Antonio Adolfo, glazbenik koji više od četrdeset godina istražuje izražajne mogućnosti koje pruža spoj brazilske glazbe i jazza. To je nedvosmisleno iskazano i naslovom albuma koji asocira na Copacabanu kao simbol brazilske glazbe, te na Greenwich Village kao simbol njujorških naprednih stremljenja u jazzu krajem 1950-ih i početkom 1960-ih. Važnu suradnju Adolfo je ostvario s brazilskom pjevačicom Carol Saboya s kojom nastupa već dvadesetak godina, te njemačko-američkim usnim harmonikšem i vibrafonistom Hendrikom Meurkensom. Na snimanju albuma “copaVILLAGE” pridružili su im se gitarist Claudio Spiewak, basist Itaiguara Brandao, bubnjar Adriano Santos i udaraljkaš Andre Siqueira. Sviraju Adolfove i Meurkensove, ali i skladbe najpoznatijeg predstavnika bossa nove, Antonia Carlosa Jobima. Osim kultnih djela kao što su “The Girl From Ipanema” i “Aguas de Beber”, snimili su i izvedbe manje poznatih Jobimovih skladbi: “O Boto”, “Pois E” i “Two Kites”, ukazavši na bogatstvo i ljepotu, ali i na mnogobrojene mogućnosti obogaćivanja njegova stvaralaštva. Radi se o izvedbama ostvarenim u duhu bossa nove - nježnima, profinjenima, neagresivnima - ali i suvremenijem pristupu kao nadogradnji poznatih pokušaja spajanja melodija, ritmova i harmonija brazilske i jazz glazbe. Uz autentičan vokal Carol Saboye poseban doprinos stvaranju zvuka sastava dao je Meurkens, posebice svojim sviranjem usne harmonike koje podsjeća na ono Tootsa Thielemansa, legendarnog jazz glazbenika koji je ostavio značajan trag i na području brazilske glazbe.
Davor Hrvoj